معضلات ترافیکی شهرستان جیرفت بررسی شد

کرمان- دویست و یکمین جلسه شورای ترافیک استان کرمان با محوریت شهرستان جیرفت برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، دویست و یکمین نشست شورای ترافیک استان، شامگاه یکشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار جیرفت برگزارشد. در این نشست اقدامات شورای ترافیک شهرستان بیان و کمبودها و مشکلات شهرستان جیرفت عنوان شد. […]

کرمان- دویست و یکمین جلسه شورای ترافیک استان کرمان با محوریت شهرستان جیرفت برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، دویست و یکمین نشست شورای ترافیک استان، شامگاه یکشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار جیرفت برگزارشد.

در این نشست اقدامات شورای ترافیک شهرستان بیان و کمبودها و مشکلات شهرستان جیرفت عنوان شد.

کمبود پارکینگ، دوربینهای پایش تصویری، علائم رانندگی و تابلوهای راهنما و نیز تکمیل پل دوم جنگل آباد، احداث پل سوم هلیل و احداث کمربندی مهمترین نیازهای مطرح شده توسط مسؤولان شهرستان جیرفت در این نشست بود.

فرماندار جیرفت در این نشست با تقدیر از پیگیری‌های انجام شده در زمینه تکمیل پل سرجاز و کاهش تصادفات و گره‌های ترافیکی منطقه، حمایت در تکمیل پل دوم جنگل آباد و کمربندی جیرفت را خواستار شد.

سید مصطفی آیت الهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز با اشاره به تصویب فروش اتوبوس‌های فرسوده و تبدیل به ون در جلسه قبل، نوسازی حمل و نقل عمومی جیرفت را ضروری دانست و از شهرداری، راه و شهرسازی و راهداری خواست با مدیریت فرمانداری جیرفت، طرح پل سوم هلیل را آماده کنند.

کد خبر ۵۹۰۶۷۴۸




معضلات ترافیکی شهرستان جیرفت بررسی شد

منبع: مــهر
? معضلات ترافیکی شهرستان جیرفت بررسی شد