معرفی ۵ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی

جلالی گفت: ۵ واحد صنفی متخلف لوازم یدکی به تعزیرات حکومتی در شهرستان ریگان معرفی شد. پرویز جلالی در گفتگو با خبرنگار فت فتو گفت: طی بازرسی های انجام شده در هفته جاری از تمامی واحدهای لوازم یدکی مرکز شهر ریگان، پرونده تعداد ۵ واحد که تخلفات صنفی داشتند به تعزیرات حکومتی معرفی شد. رئیس […]

جلالی گفت: ۵ واحد صنفی متخلف لوازم یدکی به تعزیرات حکومتی در شهرستان ریگان معرفی شد.

پرویز جلالی در گفتگو با خبرنگار فت فتو گفت: طی بازرسی های انجام شده در هفته جاری از تمامی واحدهای لوازم یدکی مرکز شهر ریگان، پرونده تعداد ۵ واحد که تخلفات صنفی داشتند به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس اداره صمت ریگان تصریح کرد: دراین بازرسی ها تمامی واحدهای لوازم یدکی متعهد شدند که در سامانه جامع تجارت کد نقش دریافت کرده و نسبت به اعلام و تایید اقلام خریداری شده و اظهار فروش اقدام نمایند همچنین نسبت به ثبت قطعات بدون شناسه و کد رهگیری در سامانه اقدام نمایند و هر گونه کوتاهی در این زمینه متوجه واحد صنفی بوده و نسبت به معرفی به تعزیرات اقدام خواهد شد.

وی افزود: از تمامی شهروندان تقاضا داریم همکاری لازم جهت شناسایی گرانفروشان ومتخلفان را انجام و از طریق تلفن ۱۲۴ستاد خبری اداره صمت مشخصات واحدهای متخلف را اعلام تا در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/




معرفی ۵ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی

منبع:آرمـان
? معرفی ۵ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی