معاون رییس‌جمهوری به مقام سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد

کرمان – فت فتو- معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر چهارشنبه در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر حاضر شد و به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد. به گزارش فت فتو سید امیرحسین قاضی‌زاده […]

کرمان – فت فتو- معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر چهارشنبه در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر حاضر شد و به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

به گزارش فت فتو سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با همراهی استاندار کرمان و دیگر مدیران استان در کنار مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام این شهید ادای احترام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز قاضی‌زاده هاشمی را همراهی می‌کردند.

مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بررسی می شود 

وی در جریان حضور در گلزار شهدای کرمان به خبرنگاران هدف از این سفر به استان کرمان را دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: این دیدار به منظور بررسی مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است.

 معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان طی عصر امروز افزود: در این شورا مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خانواده های شهدا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قاضی‌زاده هاشمی بازدید و گلنک زنی پروژه هایی که برای خانواده شهداست را از دیگر برنامه های سفر خود به استان کرمان مطرح و تصریح کرد: کنگره ملی جانبازان شیمیایی در استان کرمان در حال برگزاری است و افتخار حضور در محضر این عزیزان را هم داریم.




معاون رییس‌جمهوری به مقام سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد

منبع: ایرنـا
? معاون رییس‌جمهوری به مقام سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد