معاون بسیج: خدمات دهی سپاه بدون نگاه قومی انجام‌می شود

کرمان – فت فتو – معاون هماهنگ کننده سازمان بسبج مستضعفین گفت: خدمات دهی در سپاه براساس منویات امام خامنه ای و فرمانده کل سپاه بدون نگاه قومی است که مبنای اعتقادی، مذهبی و مردمی دارد و زیر مجموعه اصلی آن بسیج مستضعفین است. به گزارش خبرنگار فت فتو، سردار حسین‌معروفی عصر شنبه در آیین […]

کرمان – فت فتو – معاون هماهنگ کننده سازمان بسبج مستضعفین گفت: خدمات دهی در سپاه براساس منویات امام خامنه ای و فرمانده کل سپاه بدون نگاه قومی است که مبنای اعتقادی، مذهبی و مردمی دارد و زیر مجموعه اصلی آن بسیج مستضعفین است.

به گزارش خبرنگار فت فتو، سردار حسین‌معروفی عصر شنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سپاه جان پناه انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و مردم است و اگر کسی بخواهد به انقلاب و امام انقلاب تعدی کند، باید از سپاه عباس انقلاب، عبور کند و ما اجازه نخواهیم داد.

وی بیان کرد: نظام اسلامی جای آقایی کردن نیست و جای نوکری و خادمی است، با فرصت خدمت چند ساله می‌توان آرامش و ثروت برای مردم تولید کرد، البته به شرطی که از خود عبور کنیم و حاج قاسم هم همین کار را کرد.

فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان اظهار داشت: بسیج مستضعفین یکی از سه ضلع سپاه است و حاج قاسم  با بسیح جبهه مقاومت را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه طبق ماموریت‌های ذاتی سپاه بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای رسالتی که بر دوشمان گذاشته شده بود را انجام دادیم افزود: ۸۰۰ هزار بسته معیشتی و به ارزش۴۰۰ میلیارد تومان  در بخث کمک‌های مومنانه  توزیع کردیم  و ساخت سه هزار و ۸۰۰ سرویس بهداشت برای کمک به سیل زدگان انجام شد و در حوزه امنیت نیز ۱۳۵ کیلومتر از مرزهای شرقی توسط سپاه ثارالله تامین امنیت می شود.

وی همچنین با تشریح اقدامات انجام شده برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: برای سومین سالگرد این شهید عزیز پیش بینی ۵۰۰ موکب و ۷۰۰ هزار زائر را داریم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی  را که وارد جریان سازی شده است با شدت بیشتری دنبال می‌کنیم

سردار محمد علی نظری افزود: من توفیق همکاری مستقیم با شهید سلیمانی  را نداشتم، اما فرصت خدمت با یکی از شاگردان حاج قاسم برای من فراهم شد.

وی با اشاره به خدمات رسانی فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان در ایام کرونا در کرمان تاکید کرد: سردار معروفی ابتکار پایلوت نهضت آبرسانی در کشور را برای استان کرمان ایجاد کزد.

این آیین با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار و از خدمات ۲۹ ماهه سردار حسین معروفی تقدیر و سردار محمد علی نظری به فرماندهی سپاه ثارالله کرمان معرفی شد.




معاون بسیج: خدمات دهی سپاه بدون نگاه قومی انجام‌می شود

منبع: ایرنـا
? معاون بسیج: خدمات دهی سپاه بدون نگاه قومی انجام‌می شود