معاون استاندار کرمان: توسعه گردشگری این استان نیازمند برقراری پروازهای خارجی است

کرمان – فت فتو – معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه کرمان یک ضرورت برای توسعه گردشگری این استان است و باید موانع ورود گردشگران خارجی به کرمان برطرف و تسهیل شود. به گزارش خبرنگار فت فتو، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی روز یکشنبه در نشست گروه کاری گردشگری و میراث‌فرهنگی […]

کرمان – فت فتو – معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه کرمان یک ضرورت برای توسعه گردشگری این استان است و باید موانع ورود گردشگران خارجی به کرمان برطرف و تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار فت فتو، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی روز یکشنبه در نشست گروه کاری گردشگری و میراث‌فرهنگی استان کرمان افزود: با توجه به اینکه خط مستقیم هوایی به نام کرمان وجود دارد اما متاسفانه پروازهای از مبدا کرمان فقط به چند استان انجام می‌شود که شایسته این استان نیست.

وی تاکید کرد: اداره‌کل فرودگاه‌های استان کرمان باید زمینه برقراری پروازهای با مقصد کرمان از اقصی نقاط کشور و جهان را با جدیت پیگیری و گزارش‌های لازم را در زمینه موانع پیش رو ارائه کند.

ارزآوری بالای گردشگری سلامت برای کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: وجود پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف و وجود بیمارستان‌های تخصصی در کرمان یک ظرفیت است که باید از آن در راستای توسعه گردشگری این استان استفاده کرد.

فریدون فعالی افزود: کرمان ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بسیار مناسبی برای رونق گردشگری سلامت دارد و بخش خصوصی حوزه پزشکی این استان نیز پای کار آمده و در این زمینه بیمارستان‌های خصوصی در کرمان تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه درآمد حوزه گردشگری سلامت بسیار بالا است تصریح کرد: هر گردشگر سلامت حدود پنج تا هفت هزار دلار درآمد برای کرمان دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند در این حوزه وارد شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان اظهار داشت: به ۹ دفتر خدمات گردشگری در این استان مجوز گردشگری سلامت واگذار شده که این نوع گردشگری را دنبال کنند.

وی بیان کرد: کرمان بر ای میزبانی از شرکت کنندگان جام جهانی فوتبال در قطر اعلام آمادگی کرده و در این راستا پروازهایی نیز برقرار می‌شود تا گردشگران از جاذبه های این استان بازدید داشته باشند.




معاون استاندار کرمان: توسعه گردشگری این استان نیازمند برقراری پروازهای خارجی است

منبع: ایرنـا
? معاون استاندار کرمان: توسعه گردشگری این استان نیازمند برقراری پروازهای خارجی است