مصدومیت ۲۱ نفر در ۳ حادثه جاده‌ای سیرجان

رئیس مرکز اورژانس شهرستان سیرجان از واژگونی دو دستگاه مینی بوس با ۱۴ مصدوم و برخورد یک دستگاه اتوبوس با تپه خاک و مصدومیت هفت نفر طی امروز خبر داد. به گزارش فت فتو از سیرجان، نبی‌الله حیدرپور رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی سیرجان امروز اظهار کرد: صبح امروز واژگونی مینی بوس ون در محورسیرجان به […]


رئیس مرکز اورژانس شهرستان سیرجان از واژگونی دو دستگاه مینی بوس با ۱۴ مصدوم و برخورد یک دستگاه اتوبوس با تپه خاک و مصدومیت هفت نفر طی امروز خبر داد.

به گزارش فت فتو از سیرجان، نبی‌الله حیدرپور رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی سیرجان امروز اظهار کرد: صبح امروز واژگونی مینی بوس ون در محورسیرجان به شیرازدر کیلو متر ۱۸، شش مصدوم بر جای گذاشت که علت حادثه انحراف ازمسیرعنوان شده است و مصدومان به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند. 

وی افزود : همچنین امروز یک دستگاه مینی بوس در محور روستایی چهار گنبد بخش بلورد ۸ مصدوم داشت که مصدومان به بیمارستان‌های امام رضا(ع) و شهید غرضی سیرجان منتقل شدند.

 حیدرپور گفت: همچنین امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس به علت برخورد با تپه خاک به‌علت عدم توجه راننده این اتوبوس به جلو در کیلومتر ۵۰ محور سیرجان به کرمان ۷ مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان سرپایی درمان شدند و مشکل خاصی برای انتقال به بیمارستان نداشتند.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





مصدومیت ۲۱ نفر در ۳ حادثه جاده‌ای سیرجان

منبع: فــارس
? مصدومیت ۲۱ نفر در ۳ حادثه جاده‌ای سیرجان