مشکل قطعی آب در ۲ روستای بافت تا فردا برطرف می‌شود

رئیس شرکت آبفا شهرستان بافت گفت: به‌دلیل سوختن پمپ آب در دو روستای جفریز و چشمه سبز آب این مناطق دو، سه روز قطع است و تا فردا ظهر مشکل برطرف می‌شود.  به گزارش نذیر کرمان از شهرستان بافت، اهالی روستاهای جفریز و چشمه سبز در منطقه گوغر شهرستان بافت از قطعی دو روزه آب […]


رئیس شرکت آبفا شهرستان بافت گفت: به‌دلیل سوختن پمپ آب در دو روستای جفریز و چشمه سبز آب این مناطق دو، سه روز قطع است و تا فردا ظهر مشکل برطرف می‌شود.

 به گزارش نذیر کرمان از شهرستان بافت، اهالی روستاهای جفریز و چشمه سبز در منطقه گوغر شهرستان بافت از قطعی دو روزه آب در این مناطق و مشکلاتی که برای‌شان به‌وجود آمده گله‌مند هستند.

 علی احمدی‌پور رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بافت در گفت‌وگو با نذیر کرمان در خصوص قطعی آب روستاهای جفریز و چشمه سبز اظهار داشت: به‌دلیل سوختن پمپ چاه آب، متأسفانه با قطعی آب مواجه شدیم و در حال حاضر کار تعویض پمپ در حال انجام است و تا فردا ظهر مشکل قطعی آب برطرف می‌شود.

احمدی‌پور از آبرسانی با تانکر طی دو، سه روز گذشته در این مناطق خبر داد و گفت: تا زمان رفع مشکل آبرسانی سیار در این مناطق ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





مشکل قطعی آب در ۲ روستای بافت تا فردا برطرف می‌شود

منبع: فــارس
? مشکل قطعی آب در ۲ روستای بافت تا فردا برطرف می‌شود