مشکلات حرم‌های مطهر شهدای گمنام شهرستان کهنوجحل می‌شود

مسئول بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد تا مشکلات حرم‌های مطهر شهدای گمنام شهرستان کهنوج را حل نماییم. به گزارش “نذیر کرمان” به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه، سرهنگ مهدوی فرد مسئول بنیاد حفظ آثار وارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان  و دکتر […]

مسئول بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد تا مشکلات حرم‌های مطهر شهدای گمنام شهرستان کهنوج را حل نماییم.

به گزارش “نذیر کرمان” به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه، سرهنگ مهدوی فرد مسئول بنیاد حفظ آثار وارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان  و دکتر یزدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با امام جمعه کهنوج دیدار کردند. 

حجت الاسلام نجنو در این دیدار  با بیان اینکه حرم مطهر شهدای گمنام، وعده‌گاه قشرهای مختلف مردم به ویژه مأمن جوانان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، افزود: برپایی مراسمات دعا،  یادواره شهدا، اعیاد، مراسم تحویل سال نو و مراسم ازدواج آسان زوج‌های جوان  برنامه‌های مردمی این مکان معنوی است.

امام جمعه کهنوج با اشاره به مشکلات و کمبود امکانات برای خدمت رسانی به زائران اشاره و خاطرنشان کرد: تعمیر گنبد، محوطه سازی، رفع مشکل آب و ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد از جمله اقداماتی است که برای خدمت رسانی بهتر به زائران باید انجام شود.

در ادامه سرهنگ  مهدوی‌فرد با بیان اینکه شهدای گمنام حق بسیاری بر گردن ما دارند، گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد تا مشکلات حرم‌های مطهر شهدای گمنام شهرستان کهنوج را حل نماییم.

انتهای پیام/کیوان




مشکلات حرم‌های مطهر شهدای گمنام شهرستان کهنوجحل می‌شود

منبع:آرمـان
? مشکلات حرم‌های مطهر شهدای گمنام شهرستان کهنوجحل می‌شود