مشکلات جانبازان و ایثارگران جنوب استان کرمان زیاد است

کرمان_فت فتو_ استاندار کرمان گفت: مشکلات جانبازان و ایثارگران جنوب استان کرمان بسیار زیاد است ولی صدای آنها به جایی نمی رسد که این امر نیازمند توجه بیشتر بنیاد شهید است. به گزارش خبرنگار فت فتو، محمد مهدی فداکار روز چهارشنبه نشست شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور سید […]

کرمان_فت فتو_ استاندار کرمان گفت: مشکلات جانبازان و ایثارگران جنوب استان کرمان بسیار زیاد است ولی صدای آنها به جایی نمی رسد که این امر نیازمند توجه بیشتر بنیاد شهید است.

به گزارش خبرنگار فت فتو، محمد مهدی فداکار روز چهارشنبه نشست شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، افزود: شهیدان برای عزت و شرف ما از جان خود گذشتند و ایثارگران استان کرمان صبور هستند و فرماندهی داشتند که هر وقت او را می دیدند؛ این صبوری را بیشتر می‌آموختند. 

وی گفت: مشکلات جانبازان و ایثارگران جنوب استان کرمان بسیار زیاد است و صدای آنها به جایی نمی رسد که این نیازمند توجه بیشتر بنیاد شهید است.

استاندار کرمان تصریح کرد: بنیاد شهید باید یک فصل خاصی را برای فعالیت های مرتبط با شهید حاج قاسم سلیمانی باز کند زیرا این نسل شهید سلیمانی را درک کرده اند. 

فداکار با بیان اینکه اداره مزار این شهید سخت است و باید ساماندهی شود، گفت: بنیاد شهید باید در این حوزه ساختاری را طراحی کند و استان هم کمک می کند تا به صورت مردمی اداره شود.

وی با بیان اینکه عمده فرزندان ایثارگران در شرکت های خصوصی تبدیل وضعیت شده اند، گفت: تنها بخشی از فرزندان ایثارگرانی که در شرکت های پیمان کاری که با مس قرارداد دارند، تبدیل وضعیت نشده اند و تلاش می کنیم که این مسئله در داخل استان حل شود.




مشکلات جانبازان و ایثارگران جنوب استان کرمان زیاد است

منبع: ایرنـا
? مشکلات جانبازان و ایثارگران جنوب استان کرمان زیاد است