مسوولین را برای حل مشکلات معلولان پای کار می آوریم

کرمان- رییس اداره بهزیستی شهرستان راور بیان کرد: برای حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی مسوولین را پای کار خواهیم آورد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، “حمید رضا نخعی” روز گذشته به همراه فرماندار شهرستان راور از منزل ۳ تن از مددجویان تحت حمایت این اداره بازدید […]

کرمان- رییس اداره بهزیستی شهرستان راور بیان کرد: برای حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی مسوولین را پای کار خواهیم آورد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، “حمید رضا نخعی” روز گذشته به همراه فرماندار شهرستان راور از منزل ۳ تن از مددجویان تحت حمایت این اداره بازدید و با آنها دیدار وگفتگو کردند.

نخعی در این دیدار افزود: سعی و تلاش ما این است که در این بازدیدها متناسب با نوع مشکلات و نیازهای مددجویان از ظرفیت و همراهی سایر مسئولین و ادارات در جهت رفع مشکلات مددجویان استفاده کنیم.

“رضا عباسی” فرماندار راور نیز دراین دیدار ضمن تقدیر از خدمات مجموعه بهزیستی به اقشار نیازمند، بر لزوم تداوم این بازدیدها تاکید کرد.

وی در ادامه به سخن امام حسین (ع) در خصوص اهمیت خدمتگزاری به مردم اشاره و بیان کرد: خدمت رسانی در جامعه اسلامی، بویژه از سوی کارگزاران و مسئولان امری لازم و ضروری است که بدون تردید با تمام توان به آن اهتمام جدی خواهد شد.

یادآوری می‌شود: طی این دیدارها ضمن بررسی دقیق مشکلات مطرح شده از سوی مددجویان، راهکارهای قانونی برای حل وکاهش این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و در پایان نیز فرماندار راور هدایایی به مددجویان تقدیم کرد.

کد خبر ۵۹۵۰۲۹۶




مسوولین را برای حل مشکلات معلولان پای کار می آوریم

منبع: مــهر
? مسوولین را برای حل مشکلات معلولان پای کار می آوریم