مسدودشدن محور فاریاب – کهنوج در اثر بارش های اخیر/محور فاریاب – گلاشکرد جایگزین برای تردد

نذیر کرمان/کرمان فرماندار فاریاب گفت: در اثر بارش های اخیر و جاری شدن سیل محور مواصلاتی فاریاب – کهنوج مسدود شده است و جاده فاریاب – گلاشکرد به عنوان مسیر جایگزین می باشد. یوسف میرشکاری در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به خسارات ناشی از بارش های اخیر و جاری شدن سیل […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار فاریاب گفت: در اثر بارش های اخیر و جاری شدن سیل محور مواصلاتی فاریاب – کهنوج مسدود شده است و جاده فاریاب – گلاشکرد به عنوان مسیر جایگزین می باشد.

یوسف میرشکاری در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به خسارات ناشی از بارش های اخیر و جاری شدن سیل گفت :در اثر بارش های اخیر و جاری شدن سیل محور فاریاب – کهنوج مسدود شده است و توصیه می شود مسافران و رانندگانی قصد تردد از این مسیر را دارند از جاده جایگزین کلاشکرد-کهنوج استفاده کنند.

فرماندار فاریاب از تلاش همه دستگاه‌های ذیربط برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده در حوزه این شهرستان خبرداد و گفت: تلاش‌ها برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

وی از خسارت به مزارع ذرت در اثر بارش تگرگ اواسط هفته جاری خبر داد که کارشناسان بخش کشاورزی در حال ارزیابی هستند.

میرشکاری هم‌چنین از بررسی میزان خسارات به بخش های مختلف در اثر بارش های اخیر خبر داد که ستاد بحران شهرستان در حال جمع بندی نهایی است.

فرماندار فاریاب اعلام توصیه‌ها و هشدارهای ستاد بحران را در کاهش خسارات موثر دانست که به موقع به کشاورزان و عشایر منطقه اطلاع‌رسانی شده‌اند.

وی از مردم، عشایر و کشاورزان خواست به هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران توجه کنند و از هر گونه بی‌احتیاطی در اتراق و تردد در مسیر سیلاب‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام




مسدودشدن محور فاریاب – کهنوج در اثر بارش های اخیر/محور فاریاب – گلاشکرد جایگزین برای تردد

منبع: ایـسنا
? مسدودشدن محور فاریاب – کهنوج در اثر بارش های اخیر/محور فاریاب – گلاشکرد جایگزین برای تردد