مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک آموزش و پرورش استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان از مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک از املاک آموزش و پرورش در دو سال اخیر خبر داد. رضا رضایی در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان همکاری شهرداری و آموزش و پرورش را لازمه توسعه فرهنگ شهروندی دانست و گفت: با […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان از مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک از املاک آموزش و پرورش در دو سال اخیر خبر داد.

رضا رضایی در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان همکاری شهرداری و آموزش و پرورش را لازمه توسعه فرهنگ شهروندی دانست و گفت: با توجه به حساسیت نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و تربیت شهروند مطلوب، تعامل و همکاری شهرداری با این نهاد مهم و زیر ساختی ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه هر فعالیت مثبتی در آموزش و پرورش به صورت مستقیم در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرین است، بیان کرد: تجاری سازی فضاهای آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار یکی از رویکرد های مهم آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.

رضایی با اشاره به ساخت ۲۸ واحد تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان و درآمد زایی ماهیانه حدود یک میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در ادامه بر همکاری شهرداری جهت تجاری سازی زمین آموزش و پرورش در خیابان گلبازخان تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از تعامل و همکاری اثربخش شهرداری کرمان با آموزش و پرورش بر اساس تفاهم نامه های همکاری تقدیر کرد و گفت: آموزش و پرورش استان در زمینه های مختلف آماده همکاری مشترک با شهرداری است.

رضایی از مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک از املاک آموزش و پرورش در دوسال اخیر خبر داد و در ادامه خواستار همکاری شهرداری جهت مستند سازی سایر املاک نیز شد.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان و سرانه پایین فضای آموزشی این شهر نسبت به سایر مناطق استان و کشور خواستار واگذاری زمین به آموزش و پرورش جهت مدرسه سازی در مناطق مختلف شهر کرمان به ویژه بلوار جمهوری و شهرک الغدیر شد.

رضایی از بهره برداری از پنج فضای آموزشی ۱۲ کلاسه تا ابتدای سال تحصیلی آینده در شهر کرمان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شعار ما مدرسه قوی لازمه ایران قوی است شهرداری نیز در راستای توانمند سازی مدارس با آموزش و پرورش همکاری کند.

انتهای پیام




مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک آموزش و پرورش استان کرمان

منبع: ایـسنا
? مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک آموزش و پرورش استان کرمان