مساجد و هیات های مذهبی پناهگاه های دین هستند

حجت‌الاسلام گروهی ،ضمن اشاره به وظایف شورای هیئات مذهبی، از مساجد و هیئت ها به‌عنوان پایگاه های اصلی دیانت نام برد و افزود: مساجد و هیئات مذهبی پناهگاه های دین هستند و وظیفه تربیت جوانان و جلوگیری از آسیبها و خطرات دشمن را بر عهده دارند. به گزارش فت فتو،صبح امروز جلسه شورای هیئت های […]

حجت‌الاسلام گروهی ،ضمن اشاره به وظایف شورای هیئات مذهبی، از مساجد و هیئت ها به‌عنوان پایگاه های اصلی دیانت نام برد و افزود: مساجد و هیئات مذهبی پناهگاه های دین هستند و وظیفه تربیت جوانان و جلوگیری از آسیبها و خطرات دشمن را بر عهده دارند.

به گزارش فت فتو،صبح امروز جلسه شورای هیئت های مذهبی فاریاب با حضور امام جمعه ،فرماندار و مسئولین هیئت های مذهبی شهرستان برگزار شد.

در این دیدار حجت‌الاسلام گروهی ،ضمن اشاره به وظایف شورای هیئات مذهبی، از مساجد و هیئت ها به‌عنوان پایگاه های اصلی دیانت نام برد و افزود: مساجد و هیئات مذهبی پناهگاه های دین هستند و وظیفه تربیت جوانان و جلوگیری از آسیبها و خطرات دشمن را بر عهده دارند.

امام جمعه با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر نحوه فعالیت های هیات مذهبی در شهرستان، افزود متولیان امور مذهبی می توانند با برگزاری نشست های هم اندیشی در رفع انحراف های موجود در برخی آیین های مذهبی، گام های موثری بردارند.

حجت‌الاسلام گروهی در خاتمه خطاب به اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان، با تاکید بر اینکه این شورای باید در ستاد شئونات فرهنگی حضور تاثیرگذاری داشته باشند، تصریح کرد: شوراهای هیئات مذهبی باید از آسیب های موجود در عزاداری ها جلوگیری کنند و برای برگزاری و بهره برداری مناسب از مراسم معنوی ومذهبی برنامه ریزی دقیقی انجام دهند.

ضمناً مقرر گردید تجمع هیئت های شهر در روز تاسوعا در جوار گلزار شهدای گمنام و عاشورا  در گلزار شهدای شهرستان فاریاب جنب مهدیه صاحب الزمان برگزار گردد.

انتهای پیام/




مساجد و هیات های مذهبی پناهگاه های دین هستند

منبع:آرمـان
? مساجد و هیات های مذهبی پناهگاه های دین هستند