مسئولان جامعه دانش‌آموزی را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان از مسئولان خواست برای ترغیب جامعه دانش‌آموزی برای شرکت در انتخابات به مدارس بروند. محمدمهدی فداکار امروز، سوم بهمن ماه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان‌های جنوب کرمان بر لزوم ترغیب جامعه دانش آموزی و جوانان جهت شرکت در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید برای مشارکت بالا در انتخابات همه همت […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان از مسئولان خواست برای ترغیب جامعه دانش‌آموزی برای شرکت در انتخابات به مدارس بروند.

محمدمهدی فداکار امروز، سوم بهمن ماه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان‌های جنوب کرمان بر لزوم ترغیب جامعه دانش آموزی و جوانان جهت شرکت در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید برای مشارکت بالا در انتخابات همه همت خود را به‌کار ببندیم و مسئولان با حضور در مدارس دانش آموزان را جهت شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

وی گفت: باید همه تلاش کنیم تا انتخاباتی با شکوه همراه با دقت و نظم برگزار شود با اینکه هر کس ممکن است گرایشات و تفکر سیاسی متفاوتی داشته باشد اما اجازه دخالت و تلاش به نفع یک کاندیدا نداریم زیرا هیچ منفعتی برای کشور بالاتر از از یک انتخابات پرشور نیست و باید با برگزاری انتخابات بدون حاشیه بهانه‌ای به دست دشمن ندهیم.

استاندار کرمان از تائید صلاحیت ۶۰ درصدی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد که در سطح استان کرمان به صورت رقابتی است.

بیش از ۲۰۰۰ شعبه اخذ رأی در استان

به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه از تایید صلاحیت ۳۵۳ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد و گفت: ۲۴۳۷ شعبه اخذ رای در سراسر استان نیز در نظر گرفته شده و آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داریم.

وی از حضور مردم جنوب کرمان در انتخابات‌های طی ۴۴ سال گذشته به نیکی یاد کرد که با کمترین مشکل شاهد برگزاری این رویداد سرنوشت ساز بوده‌ایم.

در ادامه احمد بلند نظر فرماندار شهرستان جیرفت به مردم اطمینان خاطر داد که از آراء آن‌ها با همه توان صیانت شود و گفت: در حوزه انتخابیه جیرفت به غیر از عنبرآباد، ۲۲۶ حوزه اخذ رأی وجود دارد که نسبت به گذشته ۱۲ شعبه افزایش داشته است.

حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت نیز در این جلسه با ابراز رضایت از امنیت انتخابات در کشور بر لزوم مشارکت بالا تاکید کرد و گفت: هرچه آمار تایید شوندگان بیشتر باشد شاهد رقابت پرشورتری خواهیم بود.

وی وفاداری مردم را نسبت به انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا در همه عرصه‌ها یادآور شد که هر کجا نیاز بوده با قدرت به میدان آمدند و در مقابل دشمنان ایستادند و افزود: دشمنان فقط در حد حرف از دموکراسی نام می‌ببرند اما در عمل خلاف این ادعا عمل کرده‌اند.

انتهای پیام




مسئولان جامعه دانش‌آموزی را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

منبع: ایـسنا
? مسئولان جامعه دانش‌آموزی را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند