مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان در جیرفت افتتاح شد

کرمان – فت فتو – مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در شهرستان جیرفت افتتاح شد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از  روابط عمومی این نهاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان هدف […]

کرمان – فت فتو – مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در شهرستان جیرفت افتتاح شد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از  روابط عمومی این نهاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان هدف از راه‌اندازی این مرکز را ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان اعلام کرد و افزود:  تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از توان همکاران رسانه‌ای در جنوب کرمان در راستای ارتقا فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی در جامعه گام‌های مؤثری برداریم.

وی ادامه داد: این مرکز به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی بویژه هنرمندان به منظور کمک به نیازمندان جامعه راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان خاطرنشان کرد: معرفی نیکوکاران و خیران بویژه خیران رسانه‌ای و هنرمندان، شناسایی نیازمندان و کمک به رفع مشکلات آنان و همچنین کمک به ترویج فرهنگ نیکوکاری از جمله اهداف راه‌اندازی مرکز نیکوکاری هنرمندان در شهرستان جیرفت است.

۴۱۵ مرکز نیکوکاری تاکنون در استان کرمان راه‌اندازی شده که ۴۱ مرکز آن مربوط به شهرستان جیرفت است.




مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان در جیرفت افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان در جیرفت افتتاح شد