مردم و مسئولان در کنار هم مشکلات اقتصادی را حل می کنند

کرمان – امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم بهبود وضعیت معیشتی گفت: مردم و مسئولان می توانند در کنار هم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز عیدفطر در جمع نمازگزاران گفت: اولین پیام انقلاب مردم ایران به دنیا، جنبه دیانت این انقلاب بود. […]

کرمان – امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم بهبود وضعیت معیشتی گفت: مردم و مسئولان می توانند در کنار هم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز عیدفطر در جمع نمازگزاران گفت: اولین پیام انقلاب مردم ایران به دنیا، جنبه دیانت این انقلاب بود. برادران و خواهران شما انقلابی بس بزرگ در جهان را طراحی کرده و مردانه به پای آن ایستاده و آن را به پیروزی رساندید و شهدای عزیزی در این مسیر هدیه کردید.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: با سختی‌هایی که در مسیر این انقلاب متحمل شدید امروز نیز در آستانه پیروزی‌های دیگری هستید و انقلاب شما پیام‌های بزرگی را به جهان مخابره کرد.

وی تاکید کرد: اولین پیام انقلاب دیانت بود پرچم دیانت مبتنی بر کتاب را شما در جهان برافراشتید آن هم در شرایطی که همه گفته بودند دین افیون است، اما شما نشان دادید دین علاوه بر دنیا، آخرت انسان را نیز تأمین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: پیام بعدی شما که بس مهم و بزرگ است، پیام قدرت بود؛ شما ایران قوی را در همه ابعاد پیاده کردید و نشان دادید ایران قوی را می‌توان درصحنه بین المللی نیز پیاده کرد.

او بیان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز به همراهی ما دارد در کنار دولت انقلابی کمک کنیم که مشکل رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: دشمن امید بسته ما نتوانیم در صحنه‌ها پیروز شویم که باید دشمن را مأیوس کنیم.

خطیب جمعه کرمان همچنین گفت: شما امروز از سفر معنوی یک ماهه آمدید و یک ماه تلاش برای زندگی بی گناه و کم گناه داشتید که باید تلاش کرد این روند ادامه یابد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: در قرآن آمده است که‌ای بندگان خدا، «لاتقنطو من رحمت الله» که نشان از غفران و رحمت واسعه الهی است.

او گفت: ناامید ازستم‌هایی که به خود کردید نباشید چرا که خداوند همه گناهان را می‌بخشد.

او اظهار کرد: امیدبخش‌ترین آیه برای گناهکاران همین آیه است که درجای جای آن خداوند از عفو و بخشش گفته است.

امام جمعه کرمان افزود: خداوند یاس و ناامیدی را نفی کرده و می‌فرماید مأیوس نشوید چرا از پیشگاه خدا ناامید هستید، خداوند هرلحظه شما را می‌بخشد؛ امید که در ماه‌های رمضان دیگر بندگی را به جا بیاوریم.

کد خبر ۵۷۶۰۹۹۲




مردم و مسئولان در کنار هم مشکلات اقتصادی را حل می کنند

منبع: مــهر
? مردم و مسئولان در کنار هم مشکلات اقتصادی را حل می کنند