مردم در ۹ دی ثابت کردند تسلیم مزدوران نمی‌شوند

آیت‌الله دری نجف‌آبادی حماسه ۹ دی را همچون ۲۲ و ۱۲ بهمن دانست و گفت: در ۹ دی مردم برای دفاع از ولایت، دشمنان را مایوس کردند و ثابت کردند این ملت در برابر بیگانگان، فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نخواهند شد. به گزارش فت فتو از کرمان مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، امروز […]

آیت‌الله دری نجف‌آبادی حماسه ۹ دی را همچون ۲۲ و ۱۲ بهمن دانست و گفت: در ۹ دی مردم برای دفاع از ولایت، دشمنان را مایوس کردند و ثابت کردند این ملت در برابر بیگانگان، فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نخواهند شد.

به گزارش فت فتو از کرمان مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، امروز پنجشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، مسئولان و جمعهی از مردم در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این مراسم بیان کرد: از زمانی که مجاهد فی‌سبیل‌الله، شهید مقاومت و شهید عزت و شرف یعنی سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابوالمهدی‌المهندس و شهید حسین‌ پورجعفری
شهادت را در آغوش گرفتند و به بارگاه قدسیان هدایت شدند همواره آرزو داشتم به مزار این شهدا شرف یاب شوم.

وی با بیان اینکه این روزها با سه حادثه بزرگ روبه رو هستیم که بزرگترین آن‌ها شهادت صدیقه‌ کبری(ع) است، ادامه داد: او پاسدار تبیین معارف عالیه اهل بیت(ع) است و پاسدار ولایت و امامت است.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی با اشاره به خطبه ۹۳ نهج‌البلاغه با بیان اینکه در زمان فتنه امر بر مردم مشتبه می‌شود و پس از عبور فتنه مردم از خواب بیدار می‌شوند، ادامه داد: در فتنه‌ها محور خط مستقیمی است که خداوند، پیامبر(ص) و ائمه به ما نشان داده‌اند و اگر می‌خواهید در فتنه‌ها سقوط نکنید دست از دامان علی(ع) و فاطمه(س) برندارید.

وی با بیان اینکه فاطمیه تا قیامت درس‌آموز است، افزود: در ۲۰۰ سال گذشته عده‌ای در برابر بزرگانی مانند شیخ فضل‌الله و آیت‌الله مدرس و میرزای شیرازی ایستادند و علت شکست در مشروطه نیز این بود که جریان اصیل اسلام فراموش شده بود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه جریان امامین انقلاب همواره پرچمدار بوده است، به انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: عده‌ای دجال، مزدور و فریب خورده به بهانه تقلب در انتخابات به مقدسات توهین کردند و چون در انتخابات برنده نشدند می‌خواستند با ایجاد تفرقه انقلاب را به آشوب بکشند و این خود دلیل عدم شایستگی آنها است.

وی با اشاره به دامن زدن بیگانگان و دشمنان به اتفاقات سال ۸۸، اضافه کرد: آنها گمان کردند
انقلاب‌های مخملی در کشور ایران جواب می‌دهد اما کورخواندند زیرا ایران سرزمین مردان غیور، هنرمند و دلیر است. ایران سرزمین سلیمانی‌ها و رجائی‌هاست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی حماسه ۹ دی را همچون ۲۲ و ۱۲ بهمن دانست و گفت: در ۹ دی مردم برای دفاع از ولایت، دشمنان را مایوس کردند و ثابت کردند این ملت در برابر بیگانگان، فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نخواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه در حماسه ۹ دی این فاطمی‌ها و حسینی‌ها بودند که عزت و امنیت آفریدند، ادامه داد: اسلام پاسخگوی همه نیازهای بشر است و احتیاج ندارد دست گدایی نزد دیگران دراز کنیم و متملق و چاپلوس باشیم و ذلت بپذیریم.

انتهای پیام




مردم در ۹ دی ثابت کردند تسلیم مزدوران نمی‌شوند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? مردم در ۹ دی ثابت کردند تسلیم مزدوران نمی‌شوند