مردم امیکرون را جدی بگیرند/ لزوم رعایت دستور العملهای بهداشتی

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به وجود خطر امیکرون گفت: مردم باید دستور العملهای بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند. سعید صحبتی در گفتگو با مهر اظهارداشت: برای اینکه گرفتار موج ششم کرونا نشویم باید در کنار واکسیناسیون رعایت دستور العمل های بهداشتی نیز انجام شود. وی تصریح کرد: ۲۷ […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به وجود خطر امیکرون گفت: مردم باید دستور العملهای بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

سعید صحبتی در گفتگو با مهر اظهارداشت: برای اینکه گرفتار موج ششم کرونا نشویم باید در کنار واکسیناسیون رعایت دستور العمل های بهداشتی نیز انجام شود.

وی تصریح کرد: ۲۷ نفر بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان بستری شده و تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند از سو دیگر در همین مدت یک نفر هم جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: عدم حضور و ازدحام در مکان‌های مسقف، تکمیل واکسیناسیون دوز دوم و سوم و استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوه اومیکرون بسیار مهم است.

صحبتی گفت: بیشترین موارد بستری در بیمارستانها در کرمان، سیرجان و جیرفت روی می‌دهد و رعایت پروتکل‌ها برای کاهش حجم بیماری بسیار مهم است.

کد خبر ۵۳۹۳۹۸۴




مردم امیکرون را جدی بگیرند/ لزوم رعایت دستور العملهای بهداشتی

منبع: مــهر
? مردم امیکرون را جدی بگیرند/ لزوم رعایت دستور العملهای بهداشتی