مردم از فتنه های دشمن در کشور سربلند بیرون آمدند

کرمان- امام جمعه کرمان با اشاره به یوم الله ۹ دی و گرفتاری برخی خواص در دام دشمنان انقلاب گفت: با یاری خداوند مردم توانستند از فتنه‌ای که دشمن در کشور ایجاد کرده بود، عبور کنند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: روز زن روز […]

کرمان- امام جمعه کرمان با اشاره به یوم الله ۹ دی و گرفتاری برخی خواص در دام دشمنان انقلاب گفت: با یاری خداوند مردم توانستند از فتنه‌ای که دشمن در کشور ایجاد کرده بود، عبور کنند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: روز زن روز بزرگداشت مقام عظیم الشان مادر و همسر است و جامعه باید به مادر افتخار کند چراکه جایگاه مادر و همسر بسیار رفیع و عزیز است.

وی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن ادامه داد: مهمترین رسالت مادر و همسر، تربیت و به کمال رساندن انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: رقبا در انتخابات گاهی تلاش می‌کنند که رقیب خود را از صحنه خارج کنند که این موضوع مورد تأیید نیست.

وی گفت: رقبا در موضوع انتخابات باید خود را مورد بررسی قرار دهند نه اینکه دیگران را از صحنه خارج کنند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اهمیت مشارکت بالا و سلامت انتخابات گفت: مرجع تصمیم گیر در حوزه تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای نگهبان است و باید حداقل شایستگی را در داوطلبان بررسی کند. همچنین مدیریت صحنه انتخابات نیز برعهده کاندیداها و طرفداران آنها است.

وی با اشاره به یوم الله ۹ دی و گرفتاری برخی در دام دشمنان انقلاب گفت: با یاری خداوند مردم توانستند از فتنه‌ای که دشمن در کشور ایجاد کرده بود عبور کنند.

امام جمعه کرمان برخی از خواص کشور را همگام با فتنه گران ارزیابی کرد و ادامه داد: عدم داشتن بصیرت کافی باعث شد برخی در زمین دشمن بازی کرده و کشور را دچار آشوب کنند.

علیدادی سلیمانی فتنه را نوعی لجبازی دانست و تصریح کرد: ایستادن در مقابل اصول انقلاب اسلامی باعث ایجاد فتنه می‌شود و متأسفانه در سال ۸۸ نیز شاهد این رفتار نامناسب بودیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به بی بصیرتی برخی از خواص کشور در فتنه‌های مختلف و سکوت آنها در مواقع حساس، بیان کرد: خواص و هواداران آنها باید در بزنگاه‌های مختلف تمام تلاش خود را برای عدم انحراف از اصول انقلاب اسلامی انجام دهند.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب و دفتر ایشان برای پذیرایی از مردم کرمان در دیدار با مقام معظم رهبری گفت: با توجه به جمعیت بیش از سه میلیونی استان کرمان، تعداد بیشتری از مردم درخواست دیدار با رهبری را داشتند که این امر میسر نشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تحلیل سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم کرمان گفت: سالگرد شهادت شهید سلیمانی دلیل این دیدار بود و رهبر انقلاب در این دیدار مردم کرمان را دارای هویت عمیق دینی و فرهنگی دانستند.

وی نخبه پروری در استان کرمان را نیز یکی از بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم کرمان دانست و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در این بستر نخبه پرور و ولایی رشد کرد و هم اکنون شهید قدس لقب گرفته و الگویی برای تمام آزادیخواهان جهان است.

کد خبر ۵۹۷۹۶۱۰




مردم از فتنه های دشمن در کشور سربلند بیرون آمدند

منبع: مــهر
? مردم از فتنه های دشمن در کشور سربلند بیرون آمدند