مردمی‌بودن ارتش در بحران‌های کرمان اثبات شده است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردمی‌بودن ارتش بحث مهمی‌ است و طی این سال‌ها در بحران‌های طبیعی در استان کرمان مانند زلزله بم و وقوع سیل‌ها شاهد حضور ارتش در میدان بوده‌ایم و مردمی‌بودن ارتش در کرمان نمود خوبی دارد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امروز فرمانده قرارگاه ارتش جنوب‌شرق در کرمان میزبان […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردمی‌بودن ارتش بحث مهمی‌ است و طی این سال‌ها در بحران‌های طبیعی در استان کرمان مانند زلزله بم و وقوع سیل‌ها شاهد حضور ارتش در میدان بوده‌ایم و مردمی‌بودن ارتش در کرمان نمود خوبی دارد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امروز فرمانده قرارگاه ارتش جنوب‌شرق در کرمان میزبان فرمانده سپاه ثارالله، فرمانده انتظامی و استاندار کرمان به‌مناسبت گرامیداشت روز ارتش بود.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه استان کرمان در این دیدار اظهار داشت: تعامل، همکاری و همبستگی ارتش و سپاه ثارالله استان کرمان یکی از دلایل موفقیت‌های ارکان نظامی و امنیتی در این خطه است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ارتش ادامه داد: طبق فرمایشات ایشان، ارتش ایران با ارتش‌های هم‌گن خود در دنیا جایگاه ممتازی دارد و همه ما به این موضوع می‌بالیم.

نظری تصریح کرد: ارتش ما جزو ارتش‌های مقتدر و متدین است و مردمی‌بودن ارتش بحث مهمی‌ست و طی این سال‌ها در بحران‌های طبیعی در استان کرمان مانند زلزله بم و وقوع سیل‌ها شاهد حضور ارتش در میدان بوده‌ایم و مردمی‌بودن ارتش در کرمان نمود خوبی دارد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: نیروی انسانی خوبی در ارتش ساخته شده است و ارتش موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی و ظرفیتی برای جهان اسلام و تشیع است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب






مردمی‌بودن ارتش در بحران‌های کرمان اثبات شده است

منبع: فــارس
? مردمی‌بودن ارتش در بحران‌های کرمان اثبات شده است