مربی گل گهر: تمرکز کمی در استفاده از موقعیت‌ها داشتیم

کرمان – فت فتو – مربی گل گهر سیرجان گفت: ما در این بازی به اندازه چهار گل، روی دروازه ذوب آهن اصفهان موقعیت خلق کردیم اما مثل بازی های گذشته در استفاده از موقعیت ها مقداری کم تمرکز بودیم که این مشکل باید رفع شود. به گزارش فت فتو، سعید الهویی در نشست خبری […]

کرمان – فت فتو – مربی گل گهر سیرجان گفت: ما در این بازی به اندازه چهار گل، روی دروازه ذوب آهن اصفهان موقعیت خلق کردیم اما مثل بازی های گذشته در استفاده از موقعیت ها مقداری کم تمرکز بودیم که این مشکل باید رفع شود.

به گزارش فت فتو، سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار دو۲ تیم گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ضمن تبریک پیروزی در این مسابقه به هواداران و مردم سیرجان افزود: ما با فرم و شکل مناسب در این مسابقه جلوی تیمی که ساختار دفاعی خیلی خوبی داشت و در تمامی بازی های این فصل فقط چهار گل دریافت کرده، ظاهر شدیم.

وی اظهار داشت: خدا را شاکریم که پیروز شدیم و از لحاظ فنی به آنچه می خواستیم در این بازی رسیدیم؛ به غیر از موقعیتی که در دقایق ابتدایی بازی در ضد حمله به حریف دادیم و محسن فروزان واکنش نشان داد، در دقایق دیگر مسابقه توانستیم مدل بازی این تیم را کنترل کنیم و اندازه اینکه گل های بیشتری بزنیم موقعیت خلق کردیم اما اندکی کم تمرکز بودیم.

مربی گل گهر سیرجان گفت: این بازی غیر از مسایل فنی نیاز به دوندگی و فداکاری زیادی داشت که در این خصوص از صمیم قلب از بازیکنانمان تشکر می کنم؛ نشان دادیم ما به دنبال نتیجه گرفتن نیستیم زیرا هفته های قبل بازی هایی داشتیم که باید با اختلاف چند گل می بردیم اما باختیم، این مهم است که پنل بازی به صورت گام به گام پیش برود.

وی افزود: بچه های ما تمام تلاششان را می کنند و در این بازی و بازی های قبل از جانشان مایه گذاشتند که جای قدردانی دارد، ضمن اینکه امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم پرچم تیم گل گهر و فوتبال سیرجان و استان کرمان را همینطور بالای جدول نگهداریم.

الهویی در خصوص مصدوم شدن و تعویض اریک بایناما هم گفت: ضربه به سَرِ این بازیکن برخورد کرد و شرایط او خیلی خطرناک نیست اما اگر تا فردا تغییری در شرایط این بازیکن ایجاد شود نیاز به عکس برداری دارد اما الان شرایط پایدار و خوبی دارد و امیدوارم به بازی بعد برسد.

گل گهر تیم دوم تهاجمی لیگ برتر ایران است

وی ادامه داد: گل گهر سیرجان از نظر ساختار تهاجمی و موقعیت های خلق شده تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور است و ما موقعیت های پرتعدادی ایجاد می کنیم، دو بازی باختیم در حالی که باید حداقل یک برد و یک تساوی به دست می آوردیم.

مربی گل گهر سیرجان افزود: پرتاب های بلند اوت و بازیکنان قد بلند ذوب آهن اصفهان در دقایقی باعث شدند که عقب تر دفاع کنیم اما ما هم نقشه ضدحمله را داشتیم.

وی بیان کرد: ذوب آهن هفته پیش یک بر صفر باخت اما نباید با این نتیجه می باخت و تاکید می کنم که این تیم ساختار دفاعی خوبی دارد.




مربی گل گهر: تمرکز کمی در استفاده از موقعیت‌ها داشتیم

منبع: ایرنـا
? مربی گل گهر: تمرکز کمی در استفاده از موقعیت‌ها داشتیم