مراکز واکسیناسیون استان کرمان در ایام تعطیلات عید نوروز فعال است

گروه استان‌ها – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا در استان کرمان در ایام تعطیلات عید نوروز فعال بوده و واکسیناسیون انجام می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، آخرین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان در سال جاری صبح امروز به ریاست علی زینی‌وند استاندار کرمان […]

گروه استان‌ها – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا در استان کرمان در ایام تعطیلات عید نوروز فعال بوده و واکسیناسیون انجام می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، آخرین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان در سال جاری صبح امروز به ریاست علی زینی‌وند استاندار کرمان و با حضور جمعی از مسئولان و ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار و آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان بررسی شد.

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه شرایط کرونا در استان کرمان در وضعیت نزولی قرار دارد اظهار داشت: تعداد بستری‌های کرونا در استان کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر حدود ۷۶ بیمار کرونایی استان در بخش آی سی یو بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه روزانه حدود هشت هزار نفر در استان کرمان واکسینه می‌شوند گفت: تا کنون پنج میلیون نفر در استان کرمان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در استان دوز دوم و بیش از ۸۰۰ هزار نفر دوز سوم را تزریق کردند افزود: مراکز واکسیناسیون کرونا در استان کرمان در ایام تعطیلات عید نوروز فعال هستند.

رشیدی‌نژاد با بیان اینکه هیچ مرکز بهداشتی در ایام نوروز تعطیل نیست و واکسیناسیون انجام می‌شود گفت: هیچ بیمارستان خصوصی و دولتی استان در ایام نوروز تعطیل نبوده و خدمات درمانی به مردم داده می‌شود.

حمید شمس‌الدینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ۲۵ ماه از آغاز بیماری کرونا در کشور ما می‌گذرد اظهار داشت: در این مدت به‌طور متوسط ماهیانه پنج جلسه برای مدیریت بیماری کرونا در استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کشور پیک ششم کرونا را پشت سر گذاشته است گفت: در حال حاضر در استان کرمان ۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴ شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

خطر عادی انگاری زیر پوست مسافرت‌های نوروزی/ شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود
استان کرمان برای پذیرایی از زائران شهید سلیمانی نیازمند زیرساخت‌های اقامتی است
طرح نوروزی خدمات بشردوستانه هلال احمر در استان کرمان آغاز شد

مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان شهربابک در مسیر عبوری به سایر استان‌های کشور است اظهار داشت: شاهد حجم تردد بالایی از خودروها در جاده‌های شهربابک هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور از شهربابک عبور می‌کنند و تا شب گذشته مسافران زیادی در ستاد اسکان مدارس اسکان داده شدند گفت: نظارت بر اماکن اقامتی و رعایت مسائل بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا لازم است.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




مراکز واکسیناسیون استان کرمان در ایام تعطیلات عید نوروز فعال است

منبع: تسنــیم
? مراکز واکسیناسیون استان کرمان در ایام تعطیلات عید نوروز فعال است