مراقب جاده‌های مه گرفته و لغزنده کرمان باشید

کرمان_ اداره هواشناسی کرمان درباره مه‌گرفتگی و لغزندگی معابر و احتمال اختلال تردد درجاده های کوهستانی برخی نقاط استان کرمان هشدارداد. به گزارش نذیر کرمان، هواشناسی کرمان عصرپنجشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز، همچنان ناپایداری‌ها در استان کرمان ادامه خواهند داشت و جمعه از شدت و گستره بارش‌ها کاسته […]

کرمان_ اداره هواشناسی کرمان درباره مه‌گرفتگی و لغزندگی معابر و احتمال اختلال تردد درجاده های کوهستانی برخی نقاط استان کرمان هشدارداد.

به گزارش نذیر کرمان، هواشناسی کرمان عصرپنجشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز، همچنان ناپایداری‌ها در استان کرمان ادامه خواهند داشت و جمعه از شدت و گستره بارش‌ها کاسته می‌شود، اما دربرخی مناطق مرکزی و جنوبی استان وقوع بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه آمده است به لحاظ دمایی از امروزکاهش محسوس دما رخ می‌دهد که تا صبح یکشنبه ماندگاری هوای سرد در استان پیش بینی می‌شود؛ اما مه‌گرفتگی و کاهش دید، یخ‌زدگی و لغزندگی سطح معابر در برخی نقاط استان و احتمال اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی محتمل است.

هواشناسی کرمان پیش بینی کرده است طی روزهای شنبه و یکشنبه شرایط جوی به‌نسبت پایدار باشد و مجدد روز دوشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی ناپایداری‌ها در استان آغازمی شود.

کد خبر ۶۰۴۱۴۸۰




مراقب جاده‌های مه گرفته و لغزنده کرمان باشید

منبع: مــهر
? مراقب جاده‌های مه گرفته و لغزنده کرمان باشید