مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمعی در رفسنجان برگزار می‌شود

رفسنجان – رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان به صورت تجمع محور در فضای باز برگزار می‌شود. حجت الاسلام مهدی حسنی در گفتگو با فت فتو با اشاره به برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در […]

رفسنجان – رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان به صورت تجمع محور در فضای باز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی حسنی در گفتگو با فت فتو با اشاره به برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ صبح روز پنج شنبه ۱۳ آبان در محل میدان ابراهیم برگزار می‌شود ضمن اینکه در بخش فردوس، کشکوئیه و بهرمان هم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان تصریح کرد: مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یوم الله ۱۳ آبان ماه براساس دستورالعمل ستاد کرونا و با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت تجمع و در فضای باز برگزار می‌شود.

به گفته وی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اندیشیده شده ضمن اینکه وسیله ایاب و ذهاب هم با شهرداری هماهنگ شده است.

حجت الاسلام حسنی با دعوت از آحاد امت حزب الله و شهیدپرور رفسنجان برای شرکت در مراسم، یادآور شد: اجرای گروه سرود و دکلمه خوانی، تقدیر از دانش آموزان برتر در حوزه‌های مختلف و تجلیل از شهدای دانش آموز و تکریم خانواده‌های آنها از برنامه‌های مراسم یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان است.

کد خبر ۵۳۴۲۱۳۵




مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمعی در رفسنجان برگزار می‌شود

منبع:مــهر
? مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمعی در رفسنجان برگزار می‌شود