مراسم بزرگداشت مقام معلم در کوهبنان برگزار شد

همزمان با هفته بزرگداشت معلم مراسم جشن فرهنگیان کوهبنان در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. احمد معصومی مدیر آموزش و‌پرورش کوهبنان گفت: هفته معلم به پاسداشت مجاهدت‌ها و تلاش‌های همه عزیزان فرهنگی است که مزین به نام شهید بزرگوار اسوه بلا منازع تعلیم و تربیت […]

همزمان با هفته بزرگداشت معلم مراسم جشن فرهنگیان کوهبنان در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

احمد معصومی مدیر آموزش و‌پرورش کوهبنان گفت: هفته معلم به پاسداشت مجاهدت‌ها و تلاش‌های همه عزیزان فرهنگی است که مزین به نام شهید بزرگوار اسوه بلا منازع تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری است.

او می‌گوید: معلمین محور‌های اصلی تعلیم و تربیت هستند که تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنان با هیچ سنگ محکی قابل اندازه گیری نیست.

معصومی گفت: کوهبنان اگر به بام فرهنگی استان کرمان شهرت دارد مرهون کوشش‌های بی دریغ و عاشقانه‌های بی بدیل عزیزان فرهنگی است.

به گفته معصومی معلم رکن رکین تعلیم و تربیت و حلقه اتصال بین خانواده و دانش آموزان مدرسه است لذا نقش مهمی در آینده سازی کشور دارد.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: ما رقیبانی داریم که تلاش دارند قدرت تحلیل و اندیشه را از دانش آموزان بربایند و آنان را به سوی بی هویتی سوق دهند که تا ناکجا آباد ولنگاری‌های فرهنگی برسند.

او گفت:گرچه فضای مجازی امروز کارکرد‌های مفید و موثری دارد، اما استفاده غیر اصولی، بی برنامه و عدم نظارت بر استعمال آن باعث ایجاد هزینه‌های هنگفت در زمینه‌های تعلیم و تربیت شده است.

معصومی گفت: امروز راه گریزی از این مسیر نداریم و برای آن که بتوانیم خود، خانواده و دانش آموزان را در مسیر صحیح استفاده از این پدیده نوظهور قرار دهیم باید در راستای بروز رسانی خود اقدام کنیم تا به سوالات و ابهامات دانش آموزان پاسخ بدهیم.

به گفته معصومی هفته معلم هفته یادآوری رسالتی است که برای آن هم قسم شده ایم و روز یادآوری عهدیست که برای تربیت نسل‌های آینده بسته ایم و این مهم را به حول و قوه الهی به انجام می‌رسانیم پس باید به هوش باشیم و در را بر پاشنه زگهواره تا گور دانش بجوی بچرخانیم.

در ادامه حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: فرزندان این مرز و بوم مدیون تلاش‌های معلمین بزرگواری هستند که در عرصه فرزانگی و دانایی گام بر می‌دارند.

او می‌گوید بیماری کرونا نتوانست معلمین را از رسالت اصلی خود باز بدارد لذا قشر عزیز فرهنگی شبانه روز در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان گام بر داشتند.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان گفت: گرچه با مشکلاتی مواجه بودیم و هستیم، اما با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان ملت ایران اسلامی برای عزت و اقتدار کشورمان ایستادگی کرد.

به گفته فرماندار کوهبنان: کشور ما الگویی برای تمانی ملت‌های مظلوم و امید مستضعفان جهان است.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان گفت: تلاش خدمتگزاران رصد و حل مشکلات است لذا شاهد تلاش ریاست محترم جمهور و دولت مردان هستیم.

به گفته فرماندار کوهبنان طرح رتبه بندی معلمین در دستور کار دولت است که به بهترین نحو ممکن اجرا خواهد شد و مطالبات پرداخت می‌شود.

رئیس شورای آموزش و‌پرورش کوهبنان گفت: حرکت معملین در مسیر حرکت انبیاست لذا در سایه تربیت درست معلمین است که همگان می‌توانند خدمت رسانی کنند.

در ادامه حجت الاسلام یاور نجم الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد با تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی در سپاه، نیروی انتظامی و ارتش گفت: در آیات و روایات بر تعلیم و تربیت در کنار هم تاکید شده است.

حجت الاسلام نجم الدینی با استناد به کلام نورانی قران کریم می‌گوید باید مواظب خود و خانواده هایمان باشیم تا دین ما حفظ شود.

امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: باید آخرت الزمان را برای خود و دانش اموزان مدیریت کنیم تا دین و اخلاق جدید وارد زندگی ما نشود.

امام جمعه طغرالجرد می‌گوید: باید خودمان عامل به خیر و خوبی باشیم اخلاق دینی داشته باشیم تا اعمال دینی ما تقویت شود.

به گفته حجت الاسلام نجم الدینی برای این که به سمت جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت، ولی عصر (عج) حرکت کنیم باید تزکیه و تعلیم در کنار هم باشند.

فت فتو کرمان کرمان




مراسم بزرگداشت مقام معلم در کوهبنان برگزار شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? مراسم بزرگداشت مقام معلم در کوهبنان برگزار شد