مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان فاریاب برگزار شد

همزمان با آخرین روز از هفته معلم، آئین بزرگداشت این مقام با حضور مسئولین شهرستان فاریاب و جمعی از معلمان برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» همزمان با آخرین روز از هفته معلم جشن روز معلم با حضور مسئولین شهرستان فاریاب و معلمین فاریاب برگزار شد. تکریم از معلمان فاریاب در آخرین روز از […]

همزمان با آخرین روز از هفته معلم، آئین بزرگداشت این مقام با حضور مسئولین شهرستان فاریاب و جمعی از معلمان برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» همزمان با آخرین روز از هفته معلم جشن روز معلم با حضور مسئولین شهرستان فاریاب و معلمین فاریاب برگزار شد.

تکریم از معلمان فاریاب در آخرین روز از هفته گرامیداشت معلم بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم صورت پذیرفت.

حجت السلام ولمسلمین عباس گروهی امام جمعه فاریاب در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: بی شک معلم ازجایگاه و اعتبار ویژه ایی در بین مردم برخوردار است و بایستی نسبت به این جایگاه احترام قائل بود .

عباس گروهی با بیان اینکه معلم نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متعهد و کار آمد دارد، بیان کرد: در بینش دینی ما نیز معلم ادامه دهنده ی راه انبیاء بوده و نقش روشنگری در جامعه را دارد .

گروهی تصریح کرد: نقش مهم آموزش و پرورش در تبیین رونق تولید در بین دانش آموزان و افراد جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و آموزش و پرورش می بایست این مهم را درآموزشهای مقاطع مختلف تحصیلی لحاظ نماید.

انتهای خبر/م.پ




مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان فاریاب برگزار شد

منبع:آرمـان
? مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان فاریاب برگزار شد