مدیر کل جدید آموزش و پرورش کرمان منصوب شد

عصر امروز طی آیینی از مدیرکل سابق آموزش و پرورش تقدیر و رضا رضایی سکان اداره آموزش و پرورش استان کرمان را بدست گرفت. به گزارش فت فتو از کرمان، عصر امروز آئین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی […]

عصر امروز طی آیینی از مدیرکل سابق آموزش و پرورش تقدیر و رضا رضایی سکان اداره آموزش و پرورش استان کرمان را بدست گرفت.

به گزارش فت فتو از کرمان، عصر امروز آئین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات مدیر کل پیشین آموزش وپرورش، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کانون بینش است، گفت: آموزش و پرورش محل دانستن و کانون بینش عمیق و ادراک است و همه توان باید صرف دانایی شود.

او افزود: با دانایی دارایی رقم میخورد تربیت بر تعلیم اولا است، هر جا تربیت قوی‌تر باشد، شدت نیاز به خدا بیشتر می‌شود.

امام جمعه کرمان بیان داشت: یکی از محور‌های مهم در جامعه، انقلابی بودن است و آموزش و پرورش اگر میخواهد جهش کند باید از گرایشات جناحی خود را رها کند و عمیقا خود را انقلابی کند.

او ادامه داد: اگر بگوییم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تماما بر دوش نظام آموزش و پروش است گزاف نیست و کرمان در خط مقدم آن و مکتب شهید سلیمانی است.

علیرضا کاظمی مشاور وزیر آموزش وپرورش در این آیین با گرامیداشت حماسه ۹ دی، افزود: بالاترین ماموریت ما انتقال ارزش‌های دینی، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل بعدی است، هیچ ابزاری برنده‌تر از ابزار‌های فرهنگی وجود ندارد.

او با بیان اینکه معلمان سربازان توسعه کشور آیند، بیان کرد: دانش اموزان در خط مقدم حمله و مواجه با دشمن قرار دارند، دوران مسئولیت‌ها و زندگی کوتاه است و چشم بر هم بزنی تمام می‌شود و قرار نیست کسی بماند.

او با اشاره به زحمات مدیرکل سابق آموزش وپرورش استان کرمان، افزود: هیچکس نمیتواند پاداش شما را دهد، جایگیری دل‌ها و قلوب چیزی نیست که با کلام ایجاد شود.

کاظمی با اشاره به مدیرکل جدید آموزش و پرورش گفت: انسانی انقلابی، سرشناس، مدیر سکان دار مسئولیت مهم و خطیر آموزش و پرورش کرمان هستند.

مشاور وزیر آموزش وپرورش بیان داشت: امیدواریم مسائل دوره قبل را با ظرافت آسیب شناسی کنید و نقاط قوت را با توان بیشتر ادامه دهید.

در ادامه رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: از سال ۸۸ کلید واژه‌ی جنگ نرم در کشور بیشتر به چشم خورد و مقام معظم رهبری در تمام صحبت هایشان تاکید می‌کنند.

جلالی با اشاره به معنی جنگ نرم، افزود: این امر، نبردی است برای تسخیر قلب‌ها و ذهن‌ها و امروزه مسئول قلب و ذهن همه دانش آموزان، مدیر کل جدید خواهد بود.

او تاکید کرد: باید به مسئله جنگ نرم در مدرسه و سیستم آموزشی بیشتر توجه شودو ما هم در شورای آموزش و پرورش چند محور را جدی دنبال میکنیم و توقع داریم که اقای رضایی هم با ما همکاری کنند.

او بیان داشت: حوزه ارتباطات و فناوری‌های نو مهم اند و باید به آن‌ها توجه ویژه کرد و ما باید به سمت و سوی آموزش‌های نو و جدید برویم.

انتهای پیام/س




مدیر کل جدید آموزش و پرورش کرمان منصوب شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? مدیر کل جدید آموزش و پرورش کرمان منصوب شد