مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد “میرزایی” در روستای قائم آباد کرمان افتتاح شد

با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد غلامحسین میرزایی در روستای قائم آباد کرمان افتتاح شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد غلامحسین میرزایی عصر امروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، […]

با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد غلامحسین میرزایی در روستای قائم آباد کرمان افتتاح شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد غلامحسین میرزایی عصر امروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان در روستای قائم آباد کرمان افتتاح شد.

این مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه با زیر بنای هزار و ۶۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۵۰ متر مربع با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به بهره برداری رسید.

برای ساخت این مدرسه خیرساز بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه شده است که توسط خانواده زنده یاد غلامحسین میرزایی و عطا احمدی “بنیاد نیکوکاری ابوالفضل (ع)” احداث شده است.

لازم به ذکر است، زمین این مدرسه خیرساز توسط خانواده زنده یاد علی ایلاقی به آموزش و پرورش استان اهدا شده است.

استفاده از بخاری نفتی در مدارس استان کرمان ممنوع شد
مدارس استان کرمان در سال تحصیلی آینده حضوری خواهد بود
بیش از ۵۰ درصد مدارس استان کرمان خیرساز است

به گزارش تسنیم، مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز زنده یاد غلامحسین میرزایی با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مردم، مسئولان و خیران در روستای قائم آباد کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/۵۱۱/




مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد “میرزایی” در روستای قائم آباد کرمان افتتاح شد

منبع: تسنــیم
? مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد “میرزایی” در روستای قائم آباد کرمان افتتاح شد