مدرسه خیر ساز مقدم با تلاش جهادی سازمان نوسازی امروز افتتاح شد/ برای تکمیل پروژه های استان ١٧٠میلیارد تومان لازم است

رضاهدایتی گفت: ١٧٠ میلیارد تومان برای تکمیل کلیه پروژه های نوسازی مدارس استان لازم داریم. رضا هدایتی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ساخت  مدارس تنها با ١٠ درصد از اعتبارات استانی صورت می گیرد، گفت: در سال جاری ۶۴ پروژه آموزشی را […]

رضاهدایتی گفت: ١٧٠ میلیارد تومان برای تکمیل کلیه پروژه های نوسازی مدارس استان لازم داریم.

رضا هدایتی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ساخت  مدارس تنها با ١٠ درصد از اعتبارات استانی صورت می گیرد، گفت: در سال جاری ۶۴ پروژه آموزشی را با اعتبار ۵٨٠ میلیاردی دولتی ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده ایم.

وی تاکید کرد: در استان کرمان مدارس خشت گلی نداریم اما  ٢١ مدرسه سنگی و ٢۶٠ مدرسه کانکسی داریم که ١۶٠ عدد آنها کانکسی مستقل هستند که قصد برچیدن آنها را داریم. 

مدیر کل نوسازی مدارس استان اذعان کرد: احداث ١٠٠ واحد سرویس بهداشتی از ٢ چشمه تا ١٢ چشمه را شامل می شود که جمعا ۴۷٠ چشمه سرویس بهداشتی در دست اقدام است که به زودی تحویل آموزش و پرورش خواهند شد.

وی به مرمت و بازسازی مدارس ٧ شهرستان جنوبی و ۴شهرستان شرقی که در سیل دچار آسیب شده بودند، اشاره کرد گفت: تا کنون ١٨٠هزار متر مربع سقف مدارس ایزوگام شده اند. 

هدایتی با بیان اینکه ٢٧ میلیارد تومان از از اعتبارات ملی را جذب کرده ایم، گفت: در جهت هوشمند سازی مدارس ٢میلیارد تومان هزینه شده است که جهش بزرگی در این عرصه بوده است. 

وی ادامه داد: در مدارس سمپاد نیز قدم های مثبتی برداشته شده است و ١۴٠٠ دستگاه رایانه خریداری و به مدارس تحویل شده است و جهش بزرگی در عرصه خرید تجهیزات مدارس داشته ایم. 

مدیرکل نوسازی اذعان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری ١١٣ میلیارد تومان تعهدات خیرین را جذب کرده ایم و برای ۶ ماهه دوم نیز تا کنون ٣٠ میلیارد تومان در حال انعقاد داریم و این در حالی است که در  سال گذشته اعتبار این تعهدات  ١٢٠ میلیارد تومان بوده است. 

وی با بیان اینکه در پویش اجر به آجر رتبه سوم کشوری را داریم، گفت: در حوزه محرومیت زدایی با اعتبار ١۶٨ میلیارد تومان جهت ساخت  ٣۶ مدرسه اقدام کرده ایم. 

مدیر کل نوسازی اذعان کرد: اعتبارات ساخت و تجهیز ٣٠ درصد توسط خیرین و ٧٠ درصد از سوی دولت تامین می شود و صبح امروز مدرسه خیر ساز مقدم  با همت جهادی ٢۴ ساعته در تکمیل آسفالت محوطه افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد

هدایتی ابراز کرد: ٢ پروژه مدرسه ۴٠ کلاسه در دو شهرک مطهری و شهرک شهرداری که کلنک احداث آن در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زده شده است که در سال آينده تحصیلی تحویل آموزش پرورش خواهد شد. 

وی ادامه داد: ۵ استخر ی که بالای ۵٠درصد پیشرفت داشته اند و ۵ خوابگاه دانشجویی نیز در دستور کار سازمان نوسازی جهت تکمیل قرار گرفته است.

مدیر کل نوسازی با بیان اینکه ١٧٠ میلیارد تومان برای تکمیل کلیه پروژه های استان لازم داریم: در پایان خاطر نشان کرد: ٧٧٠ کلاس درس نیز در خصوص جایگزینی سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد سازی و تجهیز خواهند شد. 

انتهای پیام/طهماسبی




مدرسه خیر ساز مقدم با تلاش جهادی سازمان نوسازی امروز افتتاح شد/ برای تکمیل پروژه های استان ١٧٠میلیارد تومان لازم است

منبع:آرمـان
? مدرسه خیر ساز مقدم با تلاش جهادی سازمان نوسازی امروز افتتاح شد/ برای تکمیل پروژه های استان ١٧٠میلیارد تومان لازم است