مدرسه اسفندقه جیرفت مرمت می‌شود

نذیر کرمان/کرمان معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از مرمت مدرسه تاریخی اسفندقه جیرفت با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد. مجتبی شفیعی امروز ۱۴ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این عملیات مرمتی فعالیت‌هایی همچون اندود کاه گل پشت بام و نما و همچنین اندود گچ و نماچینی […]

نذیر کرمان/کرمان معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از مرمت مدرسه تاریخی اسفندقه جیرفت با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.

مجتبی شفیعی امروز ۱۴ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این عملیات مرمتی فعالیت‌هایی همچون اندود کاه گل پشت بام و نما و همچنین اندود گچ و نماچینی انجام می‌شود.

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: قدمت این مدرسه تاریخی به دوره پهلوی باز می‌گردد و دارای ارزش تاریخی بالایی است.

او خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد زیاد بناهای تاریخی استان کرمان و همچنین عدم اعتبار کافی برای مرمت آنها نیاز است که مسئولان مرتبط در شهرستان‌های مختلف با اداره‌کل میراث فرهنگی استان همکاری داشته باشند.

انتهای پیام




مدرسه اسفندقه جیرفت مرمت می‌شود

منبع: ایـسنا
? مدرسه اسفندقه جیرفت مرمت می‌شود