مخدوش کردن پلاک‌ خودروها از ۶ماه‌ تا یک سال حبس دارد

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: اجرای قوانین ومقررات راهنمایی‌ورانندگی و برخورد با رانندگان سودجو، هنجارشکن و قانون گریز در شهرستان کهنوج اجرا خواهد شد . به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی‌انتظامی کهنوج اجرای طرح عملیاتی برخورد با تخلفات پلاک در شهرستان کهنوج انجام می‌شود.    فرمانده انتظامی […]

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: اجرای قوانین ومقررات راهنمایی‌ورانندگی و برخورد با رانندگان سودجو، هنجارشکن و قانون گریز در شهرستان کهنوج اجرا خواهد شد .

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی‌انتظامی کهنوج اجرای طرح عملیاتی برخورد با تخلفات پلاک در شهرستان کهنوج انجام می‌شود. 

 
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: طرح عملیاتی برخورد با تخلفات پلاک با هدف ارتقاء انضباط ترافیکی و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی‌و‌رانندگی و برخورد با رانندگان سودجو، هنجارشکن و قانون گریز در شهرستان کهنوج اجرا خواهد شد. 
 
 سرهنگ”علیرضا امیری”بیان کرد: پلاک، مهمترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه، مالک و ثبت تخلفات می باشد از اینرو ضوابط مرتبط با آن در قانون مجازات اسلامی، آیین نامه راهور و جدول تخلفات رانندگی تعیین شده است.
 
وی تصریح کرد: به همین منظور ، ماموران انتظامی با محوریت پلیس راهور طرح برخورد با تخلفات پلاک‌‌های دست‌کاری شده، مخدوش شده،  پلاک ناخوانا، تقلبی و وسایل نقلیه فاقد پلاک را در دستور کار قرار داده است که این طرح با هدف ارتقاء انضباط ترافیکی و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، برخورد با رانندگان سودجو، هنجارشکن و قانون گریز در سطح شهرستان کهنوج اجرا خواهد شد.
 
سرهنگ”امیری”با اشاره به اینکه دست‌کاری پلاک و یا مخدوش نمودن آن برابر ماده ۷۲۰ مجازات اسلامی جرم انگاری شده است، گفت: برابر این ماده قانونی،  متخلفین از این قانون به ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.
انتهای خبر/ م.ق




مخدوش کردن پلاک‌ خودروها از ۶ماه‌ تا یک سال حبس دارد

منبع:آرمـان
? مخدوش کردن پلاک‌ خودروها از ۶ماه‌ تا یک سال حبس دارد