مخابرات؛ از مشکلات فراگیر، مهم و بزرگ رفسنجان و انار

فت فتو/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس یکی از مشکلات فراگیر، مهم و بزرگ این دو شهرستان را در حوزه مخابرات دانست و گفت: اینترنت متأسفانه در بعضی جاها اصلا نیست و در بعضی جاها ضعیف و پهنای باند کم و سرعت پایین است. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسین جلالی در […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس یکی از مشکلات فراگیر، مهم و بزرگ این دو شهرستان را در حوزه مخابرات دانست و گفت: اینترنت متأسفانه در بعضی جاها اصلا نیست و در بعضی جاها ضعیف و پهنای باند کم و سرعت پایین است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسین جلالی در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان های رفسنجان و انار با حضور فرماندار و مدیرکل و معاونان مخابرات استان کرمان، اظهار کرد: متأسفانه یکی از مشکلات فراگیر، مهم و بزرگ این دو شهرستان در حوزه مخابرات است که اینترنت متأسفانه در بعضی جاها اصلا نیست و در بعضی جاها ضعیف و پهنای باند کم و سرعت پایین است.

وی بیان کرد: مشکل عمده که تنها مختص مخابرات نیست و ادارات برق، آب و گاز با آن موجه هستند. بحث سرقت‌های تجهیزات این ارگان‌هاست. اخیرا در جاده سرچمشه دو دستگاه ترانس به سرقت رفته و کل منطقه فاقد پوشش شده است.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه شورای تأمین یک مانور و برنامه منظم و منسجم برای شناسایی و قطع دست سارقان تجهیزات داشته باشد، تصریح کرد: سالانه هزینه‌های میلیاردی برای جایگزین شدن سیم‌های سرقتی می‌شود و هرچه اعتبار هست صرف این موارد می‌شود، لذا با توجه به اینکه شناسایی این باندهای سرقت کار مشکلی نیست، باید مشکل سرقت برای همیشه حل و ریشه کن شود.

وی به برخی موارد که در حوزه روستاها در این جلسه مطرح شد اشاره و خاطرنشان کرد: درخواست کردیم دکل راویز در اولویت قرار بگیرد و هرچه زودتر تجهیزات آن نصب و راه‌اندازی شود، همچنین اینترنت نجم‌آباد نوق، سرویس‌دهی شاهزاده‌عباس، اینترنت جاده سرچشمه، نوقات و.. بخش‌هایی از شهرستان انار که مشکلات زیادی دارند، مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام جلالی عنوان کرد: با توجه به اینکه ۶ دکل باید در شهر داشته باشیم، با تعامل ارگان‌های مربوطه باید هرچه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی این دکل‌ها اقدام شود که مردم به‌ویژه دانش‌آموزان بتوانند خدمات بهتری بگیرند، ما نیز برای اعتبارات از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام




مخابرات؛ از مشکلات فراگیر، مهم و بزرگ رفسنجان و انار

منبع: ایـسنا
? مخابرات؛ از مشکلات فراگیر، مهم و بزرگ رفسنجان و انار