محیط زیست مانع سرمایه گذاری در استان کرمان

استاندار کرمان گفت: به نظر می‌رسد سازمان محیط زیست به بهانه حفاظت در مقابل سرمایه‌گذار ایستاده است. به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو، محمدمهدی فداکار در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان گفت: برخی از دستگاه‌ها در فضای کسب و کار همکاری لازم را ندارند که باید احصاء و برخورد شود و […]

استاندار کرمان گفت: به نظر می‌رسد سازمان محیط زیست به بهانه حفاظت در مقابل سرمایه‌گذار ایستاده است.

به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو، محمدمهدی فداکار در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان گفت: برخی از دستگاه‌ها در فضای کسب و کار همکاری لازم را ندارند که باید احصاء و برخورد شود و البته آنهایی که عملکرد خوبی  نیز در این زمینه دارند باید مورد تشویق قرار گیرند.

استاندار کرمان با بیان اینکه سه دستگاه در استان کرمان موانعی را بر سر راه سرمایه‌گذاری ایجاد  می‌کنند، افزود: یکی از  این دستگاه‌ها، سازمان محیط زیست است، گرچه ما نیز حفاظت محیط زیست را در اولویت داریم، اما برخی اوقات تصور بر این است که برخی دوست ندارند سرمایه‌گذاری در استان  به بهانه حفاظت از محیط زیست انجام شود.

وی امنیت سرمایه گذاری در استان کرمان را خوب ارزیابی کرد و افزود: در سال جاری استان کرمان رتبه ششم ایجاد اشتغال و رتبه چهارم در کاهش بیکاری در کشور را کسب کرده است.

استاندار کرمان‌،  بانک‌ها را یکی از بازوهای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در استان دانست و خاطر نشان کرد: نقدهای بسیاری به بانک‌ها وجود دارد اما باید مدنظر داشت که آنها نیز محدودیت‌های خودشان را دارند.

انتهای خبر/ طهماسبی
 




محیط زیست مانع سرمایه گذاری در استان کرمان

منبع:آرمـان
? محیط زیست مانع سرمایه گذاری در استان کرمان