محور ریگان – ایرانشهر تا صبح فردا باز می‌شود

معاون استاندار کرمان گفت: با ایجاد انحراف در مسیر رودخانه، راه ارتباطی ریگان – ایرانشهر تا صبح فردا باز و تردد برقرار می‌شود. فت فتو کرمان سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در بازدید از پل تخریب شده محور ترانزیتی ریگان – ایرانشهر در شرق استان کرمان گفت: بارندگی‌های شدید روز‌های گذشته موجب طغیان رودخانه توکل‌آباد و تخریب […]

معاون استاندار کرمان گفت: با ایجاد انحراف در مسیر رودخانه، راه ارتباطی ریگان – ایرانشهر تا صبح فردا باز و تردد برقرار می‌شود.

فت فتو کرمان سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در بازدید از پل تخریب شده محور ترانزیتی ریگان – ایرانشهر در شرق استان کرمان گفت: بارندگی‌های شدید روز‌های گذشته موجب طغیان رودخانه توکل‌آباد و تخریب پل محور ریگان – ایرانشهر و انسداد این محور اصلی شده است.

او گفت: هماهنگی‌های لازم برای تامین ماشین‌آلات مهندسی و کامیون در محل انجام شده و نیرو‌ها اکنون در حال تلاش برای بازگشایی محور هستند و با ایجاد انحراف در رودخانه، آب به مسیر دیگری هدایت می‌شود تا مسیر عبور و مرور خودرو‌ها به صورت آبنما برقرار و راه بازگشایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در صورتی که مشکلی به وجود نیاید، راه ارتباطی ریگان به ایرانشهر تا صبح فردا باز می‌شود گفت: کار امدادرسانی به روستا‌های دیگر اعم از رفع قطعی برق و آب نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س




محور ریگان – ایرانشهر تا صبح فردا باز می‌شود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? محور ریگان – ایرانشهر تا صبح فردا باز می‌شود