محفل انس با قران کریم در روستای واسط شهرستان زرند برگزار شد

به همت پایگاه بدر حوزه باقرالعلوم (علیه السلام ) سپاه زرند ،محفل انس با قران کریم باحضور قاریان برتر شهرستان در مسجد ابالفضل روستای واسط این شهر برگزار گردید به گزارش فت فتواز کرمان وهمزمان با دهه مبارک فجر ،محفل انس با قران کریم با حضور قاریان برتر شهرستان زرند و به همت پایگاه بدر […]

به همت پایگاه بدر حوزه باقرالعلوم (علیه السلام ) سپاه زرند ،محفل انس با قران کریم باحضور قاریان برتر شهرستان در مسجد ابالفضل روستای واسط این شهر برگزار گردید

به گزارش فت فتواز کرمان وهمزمان با دهه مبارک فجر ،محفل انس با قران کریم با حضور قاریان برتر شهرستان زرند و به همت پایگاه بدر حوزه باقرالعلوم (علیه السلام ) سپاه زرند در مسجد ابالفضل روستای واسط این شهر برگزارگردید.

در این مراسم قاریان به تلاوت آیات الهی پرداختند .

در حاشیه این مراسم ،اقای محمود نگاری زاده  فرمانده این پایگاه با تبریک دهه مبارک فجروگرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام خصوصا سردار دلها  گفت: تنها راه نجات بشر از خطر گمراهی تمسک به ولایت و قرآن است و مردم باید بدانند ولایت بدون قرآن و قرآن بدون ولایت انسان را به مقصد نمی رساند و باید قرآن به طور عملی وارد زندگی افراد شود که در این صورت آیات الهی می‌تواند آثار تربیتی خود را بروز دهد و انسان را به حیات طیبه و اسلامی برساند. چرا که همه مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی با قرآن قابل حل است و آرامش جسمی و روحی با این کتاب آسمانی تأمین می شود.

وی افزود :تلاوت قرآن به صورت زیبا و هنرمندانه رسالتی است که باید به آن پرداخت، اما آن چیزی که رسالت اصلی ما است، فهم قرآن کریم است.تمام اقشار جامعه، هر کدام سهمی از قرآن کریم دارند. و در حد توان قرآن را از مهجوریت بیرون بیاوریم و این هدف اصلی ما است.

فرمانده این پایگاه از دیگر برنامه های فرهنگی توسط این بسیجیان را،نشست روشنگری وبصیرت افزایی،غبار روبی وعطر افشانی قبور شهدای والامقام،پیاده روی وکوهپیمایی ،برپایی نشست های هم اندیشی ودهها برنامه دیگر عنوان نمود .




محفل انس با قران کریم در روستای واسط شهرستان زرند برگزار شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? محفل انس با قران کریم در روستای واسط شهرستان زرند برگزار شد