محدودیت‌های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: طبق تصمیم شورای تامین و ترافیک استان از ۷ صبح روز ۱۲ تا ۱۸ دی ماه، همه مسیرهای منتهی به گلزار شهداء کرمان مسدود خواهند بود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، اسماعیل خوشبخت پیش از ظهر امروز در نشست خبری از آغاز طرح ترافیکی پلیس راهور از ۱۲ […]


رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: طبق تصمیم شورای تامین و ترافیک استان از ۷ صبح روز ۱۲ تا ۱۸ دی ماه، همه مسیرهای منتهی به گلزار شهداء کرمان مسدود خواهند بود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، اسماعیل خوشبخت پیش از ظهر امروز در نشست خبری از آغاز طرح ترافیکی پلیس راهور از ۱۲ دی ماه خبر داد و اظهار داشت: طبق تصمیم شورای تامین و ترافیک استان، از ۷ صبح این روز و همزمان با آغاز هفته مقاومت تا ۱۸ دی ماه، همه مسیرهای منتهی به گلزار شهداء کرمان مسدود خواهند بود.

وی از اختصاص پارکینگ برای زائران سردار دلها سخن به میان آورد و اضافه کرد: ادامه مسیر به وسیله خودروهای عمومی است، اتوبوس‌های شهرداری و ۵۰ دستگاه ون زائران را به سمت گلزار شهداء کرمان می‌برند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان ادامه داد: پارکینگ وسیع و بازسازی شده است، ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو ظرفیت دارد و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

وی به محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ دی ماه، همزمان با روز شهادت سردار سلیمانی پرداخت و تاکید کرد: این روز راهپیمایی بزرگ مردمی به سمت گلزار شهداء کرمان برگزار می‌‍شود، لذا عبور و مرور کامیون‌ها از سمت میدان بیرم‌آباد به طرف گلزار شهداء کرمان ممنوع خواهد بود.

خوشبخت، از مسدود شدن ۳ مسیر در روز شهادت سردار دلها سخن گفت و تصریح کرد: در معابر مشخص شده یعنی تقاطع مدیریت تا گلزار شهداء، بلوار شهید پورجعفری نرسیده به تخت درگاه قلی‌بیگ به سمت گلزار شهداء و از پمپ بنزین مختاری تا گلزار شهداء، محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: هیچ خودرویی حق عبور از این ۳ مسیر را نخواهد داشت و پارک خودرو در دو طرف این مسیرها نیز ممنوع است.

پایان پیام/ ۸۰۰۶۵/ش





محدودیت‌های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان اعلام شد

منبع: فــارس
? محدودیت‌های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان اعلام شد