محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدای کرمان اعلام شد

کدخبر : ۵۳۰۲۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۱۷:۵۷:۰۰ رئیس پلیس راهور استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدا حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان ، سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهور استان کرمان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حمله تروریستی روز گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان، […]

رئیس پلیس راهور استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدا حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد.


به گزارش

نذیر کرمان


، سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهور استان کرمان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حمله تروریستی روز گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: در این حادثه تعداد زیادی از هموطنان و همشهریان ما در کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به اینکه آیین تشییع پیکر مطهر این شهدا فردا جمعه ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۹:۳۰ از چهارراه غزه به سمت مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان آغاز می‌شود، گفت: در راستا برگزاری هر چه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این محدوده تشییع شهدا اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: به این منظور محدودیت ترافیکی در محدوده میدان شورا و بلوار پارادیس و ۵۰ متری خیابان‌های اطراف از  ساعت ۲۲ امشب تا پایان مراسم فردا اعمال می‌شود و تردد وسائط نقلیه ممنوع خواهد بود.

وی افزود: پارک هر نوع وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی از تقاطع طالقانی به سمت شمال تا میدان عاشورا در خیابان‌های قدس، غزه، فلسطین نیز ممنون خواهد بود.




آیا این خبر مفید بود؟






محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدای کرمان اعلام شد

منبع: مــوج
? محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدای کرمان اعلام شد