محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در شهر کرمان را اعلام کرد. سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم نماز عید فطر محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیر‌های برگزاری مراسم را اعمال خواهد کرد. او می‌گوید: […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در شهر کرمان را اعلام کرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم نماز عید فطر محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیر‌های برگزاری مراسم را اعمال خواهد کرد.

او می‌گوید: براین اساس از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر توقف هرنوع وسیله نقلیه، در مسیر‌های منتهی به مصلی بزرگ کرمان ممنوع و در صورت توقف نسبت به انتقال خودرو‌ها به پارکینگ اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: همچنین از ساعت ۴ صبح روز عید فطر، تردد از مسیر‌های منتهی به میدان عاشورا ممنوع و سایر محدودیت‌ها به شرح ذیل هستند.

۱. از تقاطع شهید عباس پور – مفتح به سمت جنوب
۲. از سه راه ورزش – بلوار جانبازان به سمت شرق
۳. از سه راهی بلوار جانبازان – مصلی به سمت غرب
۴. از سه راه تامین اجتماعی – کارگر به سمت شمال و غرب
۵. از میدان بسیج به سمت شمال
۶. از سه راه ارتش به سمت شرق

به گفته سرهنگ خوشوقت با هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش نمازگزاران می‌توانند، خودرو‌های خود را در مدارس اطراف مصلی پارک و برای موتورسیکلت نمازگزاران نیز روبروی حسینیه ثارالله تا تقاطع پاسداران در نظر گرفته شده است.

سرهنگ خوشوقت گفت: با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهر کرمان، سرویس ایاب و ذهاب در تمامی ایستگاه‌های اتوبوس شهر کرمان آماده سرویس دهی به نمازگزاران تا خیابان مصلی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و رفاه حال نمازگزاران از شهروندان خواست تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در نماز عید فطر استفاده کنند.

فت فتو کرمان کرمان




محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در کرمان