مجتمع تئاتر شهر کرمان به بهره برداری می‌رسد

پورابراهیمی از بهره برداری از مجتمع نمایشی تئاتر شهر کرمان با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در خرداد خبر داد. محمدرضا پورابراهیمی به مناسبت روز جهانی تئاتر و هنر‌های نمایشی ضمن بازدید از مجتمع تئاتر شهر کرمان و قدردانی از زحمات جامعه هنرمندان کرمان گفت: با توجه به روند کاهشی بیماری کرونا و واکسینه […]

پورابراهیمی از بهره برداری از مجتمع نمایشی تئاتر شهر کرمان با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در خرداد خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی به مناسبت روز جهانی تئاتر و هنر‌های نمایشی ضمن بازدید از مجتمع تئاتر شهر کرمان و قدردانی از زحمات جامعه هنرمندان کرمان گفت: با توجه به روند کاهشی بیماری کرونا و واکسینه شدن مردم امیدواریم رکود موجود در هنر‌های نمایشی پایان یابد.

او می گوید: هنرمندان عزیز باید با تولید آثار فاخر، با محوریت دفاع مقدس و مکتب سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی سبب رشد و گسترش این هنر در عموم جامعه باشند.

به گفته پورابراهیمی ، با توجه به فضای بسیار مناسب و استانداردی که در مجتمع تئاتر شهر به همت جامعه هنری و مدیران فرهنگی استان ایجاد شده است و در سطح کشور کم نظیر می باشد، پی گیری‌های لازم جهت تکمیل و تجهیز نهایی این مجتمع به طور جدی انجام خواهد شد.

بذرافشان مدیر عامل انجمن‌های نمایشی استان کرمان و مدیر مجتمع تئاتر شهر کرمان با قدردانی ازپیگیری‌های پورابراهیمی در خصوص ساخت مجتمع تئاتر در شهر کرمان گفت: توسعه هنر‌های نمایشی باعث ایجاد رشد فرهنگی و پیشرفت جامعه میشود و با توجه به افتتاح دبیرخانه تئاتر سردار آسمانی امیدواریم سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش تولید آثار مرتبط با مکتب حاج قاسم باشیم.

 

فت فتو کرمان کرمان




مجتمع تئاتر شهر کرمان به بهره برداری می‌رسد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? مجتمع تئاتر شهر کرمان به بهره برداری می‌رسد