ما نیازی به آمریکا نداریم

حجت الاسلام جعفری گفت: روایت‌های معکوسی از مذاکرات گفته می‌شود در حالی که ما نیازی به آمریکا نداریم و مذاکره برای دفاع از حق و حقوق ملت ایران است. فت فتو کرمان – حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان در جمع نمازگزاران گفت: انسان باید همواره قدردان جوانی، تندرستی، امنیت، زندگی و… باشد قبل […]

حجت الاسلام جعفری گفت: روایت‌های معکوسی از مذاکرات گفته می‌شود در حالی که ما نیازی به آمریکا نداریم و مذاکره برای دفاع از حق و حقوق ملت ایران است.

فت فتو کرمان – حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان در جمع نمازگزاران گفت: انسان باید همواره قدردان جوانی، تندرستی، امنیت، زندگی و… باشد قبل از این که آن‌ها را از دست بدهد.

به گفته امام جمعه کوهبنان همواره باید به اصول انقلاب اسلامی پایبند و به آینده کشورمان امیدوار باشیم، چون ما منتظر ظهور حضرت ولی عصر (عج) هستیم و جمهوری اسلامی تمرین برای تشکیل حکومت عدالت گستر حضرت ولی عصر (عج) است.

به گفته خطیب جمعه کوهبنان تمام محاسبات آمریکا طی سالیان گذشته غلط از کار درآمد با شهادت سردار دل‌ها توانمندی ملت ایران، علاقه مردم به اسلام، تلاش برای رسیدن به آرمان‌ها و… افزایش پیدا کرد.

حجت الاسلام جعفری گفت: این روز‌ها روایت‌های معکوسی از مذاکرات گفته می‌شود در حالی که ما نیاز به آمریکا و غرب نداریم و مذاکره برای دفاع از حق و حقوق ملت ایران و رفع تحریم‌ها است.

به گفته حجت الاسلام جعفری دشمنان بدانند ایران اسلامی با قدرت ایستاده، چون جوانان ولایت مدار و با غیرت دارد که جنگ تحمیلی را اداره کردند و در برابر داعش و منافقین با قدرت ایستادند.

امام جمعه کوهبنان گفت: ایران هیچ گونه مطالبه اضافه ندارد فقط حق خودمان را می‌خواهیم در حالی که با اکثر کشور‌ها تعامل داریم و به هیچ کشوری امتیاز نمی‌دهیم.

به گفته امام جمعه کوهبنان یکی از راه‌های مبارزه با ویروس کرونا تزریق واکسن است و عده‌ای زیادی از مردم دوز اول و دوم و تعدادی هم دوز سوم را تزریق کردند تا در برابر کرونا مصون بمانند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: برخی افراد خلاف نظر مقام معظم رهبری حرف می‌زنند در حالی که ایشان بر تزریق واکسن، فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و شست شوی دست‌ها تاکید دارند.

به گفته خطیب جمعه کوهبنان: باید از پزشکان، پرستاران، صاحبان داروخانه‌ها، بسیجیان طرح شهید سلیمانی تشکر کرد امروز مراکز درمانی ما آمادکی دارند تا ترزیق واکسن انجام شود.

حجت الاسلام جعفری گفت: مدیران در حال کار هستند هر دولتی سرکار بیاید ممکن است از مدیران فعلی یا از مدیران جدید استفاده کند، اما در استان هنوز مدیریت عالی استان تغییرات را ایجاد نکرده است.

انتهای پیام/ی




ما نیازی به آمریکا نداریم

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ما نیازی به آمریکا نداریم