لزوم توجه به بحث عدالت‌محوری در زمینه جذب در دانشگاه‌های علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در بحث جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی به بحث عدالت‌محوری توجه ویژه شود. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان صبح امروز در جلسه اعضای مرتبط با دبیرخانه هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جنوب‌شرق در سالن کنفرانس بهره‌برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ضمن خیر […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در بحث جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی به بحث عدالت‌محوری توجه ویژه شود.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان صبح امروز در جلسه اعضای مرتبط با دبیرخانه هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جنوب‌شرق در سالن کنفرانس بهره‌برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ضمن خیر مقدم به مهمانان دعوت شده، اظهار کرد: اگر اتفاقات خوبی در بحث آموزش و پزشکی کشور بیفتد و تخصص و تعهد همراه باشد اثرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در بحث جذب شاهد اتفاقات خوبی هستیم و تحولات خاص و بی‌بدیل را در آینده در دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهد خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دانشگاه‌ها را مکانی برای پویایی نسل  جدید دانست و ادامه داد: اگر نتوانیم در دانشگاه‌ها این نسل را درست تربیت کنیم، دینی که بر گردن داریم را نتوانستیم ادا کنیم. 

وحید محمدی‌شاهرخی در ادامه به معرفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پرداخت و گفت: این دانشگاه با ۳۷ سال سابقه کار دارای ۲۱۲ هیات علمی است و اساتید این دانشگاه تلاش زیادی در این دانشگاه داشته‌اند. 

وی عدالت‌ در بحث جذب را مورد تاکید قرار داد و گفت: در دیار سردار و اسطوره مقاومت جهان اسلام انتظار این دانشگاه از وزارت متبوع این است که به گونه‌ای دستورالعمل‌ها را ابلاغ کند تا رضایت‌مندی و ارزش اعضای هیات علمی بالا رود و در راستای رفاه، اعضای هیات علمی را نیز بیشتر مد نظر داشته باشد تا از مهاجرت آنها جلوگیری شود.

پایان پیام۸۰۰۱۶/ش





لزوم توجه به بحث عدالت‌محوری در زمینه جذب در دانشگاه‌های علوم پزشکی

منبع: فــارس
? لزوم توجه به بحث عدالت‌محوری در زمینه جذب در دانشگاه‌های علوم پزشکی