لزوم انجام فرهنگ‌سازی در راستای ترویج عفاف و حجاب

نذیر کرمان/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در حوادث سال گذشته دشمن نتوانست به اهداف برنامه‌ریزی شده خود برسد اما ما نباید به وضعیت قانع باشیم و همه دستگاه‌ها در کنار کار سلبی، باید نسبت به کارهای ایجابی و فرهنگ‌سازی اقدام کنند، که در این صورت می‌توانیم توفیقاتی داشته باشیم. سردارعبدالعلی روانبخش صبح امروز […]

نذیر کرمان/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در حوادث سال گذشته دشمن نتوانست به اهداف برنامه‌ریزی شده خود برسد اما ما نباید به وضعیت قانع باشیم و همه دستگاه‌ها در کنار کار سلبی، باید نسبت به کارهای ایجابی و فرهنگ‌سازی اقدام کنند، که در این صورت می‌توانیم توفیقاتی داشته باشیم.

سردارعبدالعلی روانبخش صبح امروز ۲۰ تیرماه در همایش چادرهای آسمانی و تجلیل از جلوه‌های برتر حجاب و عفاف کرمان اظهار کرد: دشمن جنگ ترکیبی در حوزه‌های مختلف را علیه کشورمان آغاز کرده است، یکی از این حوزه‌ها حجاب و عفاف است، سال گذشته دشمن امیدوار بود بتواند به اهدافش برسد.

وی افزود: لازم است همه دستگاه‌ها و کسانی که در این حوزه مسئول هستند به ویژه در موضوع حجاب و عفاف تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

روانبخش با اشاره به اینکه دشمن بانوان ما را هدف قرار داده، تصریح کرد: در سطح جامعه کسانی که قبح‌شکنی می‌کنند، در سن کم و عمدتا دانش‌آموز هستند و اینکه نتوانستیم دانش‌آموزی که در اختیار ما بوده را توجیه کنیم، جای سئوال دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: دشمن قشر جوان و نوجوان ما را هدف قرار داده تا آنها را نا امید کند و برخی از آنها نیز به دلیل شور و هیجان نوجوانی در واقع متوجه نیستند چه کاری انجام می دهند. در حالی که با چند دقیقه صحبت کردن، بسیاری از آنها روشن می‌شوند.

وی اظهار کرد: دشمن با استفاده از انواع شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای کارش را انجام می‌دهد و ما عقب هستیم.

روانبخش در بخش دیگری از سخنانش گفت: نظام جمهوری اسلامی آن چیزی را برای دختران می‌خواهد، که پدر و مادر و خانواده آن را دوست دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر وظیفه شرعی، قانونی و عرفی خود را انجام ندهیم، دشمن موفق می‌شود، افزود: کسانی که محجبه هستند، کار ارزشمند و جهادی انجام می‌دهند و باید تشویق شوند.

انتهای پیام




لزوم انجام فرهنگ‌سازی در راستای ترویج عفاف و حجاب

منبع: ایـسنا
? لزوم انجام فرهنگ‌سازی در راستای ترویج عفاف و حجاب