لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت موقوفات برای حل مشکلات دامی کرمان

کرمان_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با استفاده حداکثری از ظرفیت موقوفات استان می‌توان بخش عمده‌ای از مشکلات دامی استان را برطرف نمود. به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی، ظهر امروز در جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیر کل اوقاف و […]

کرمان_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با استفاده حداکثری از ظرفیت موقوفات استان می‌توان بخش عمده‌ای از مشکلات دامی استان را برطرف نمود.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی، ظهر امروز در جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به ضرورت تأمین امنیت غذایی استان و راه اندازی دامداری با تعداد ۶۶٠ دام شیری و گوشتی از محل موقوفات در جاده باغین کرمان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ٢ هزار و ۵٢٠ رأس دام با نژاد رومن که بومی سازی شده‌اند نگه‌داری می‌شوند که با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان باید تمام تلاش خود را جهت رفع موانع تولید و تأمین کامل و فراوانی حوزه غذا برای مردم داشته باشد.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه استان می‌تواند با انعقاد قرارداد با انجمن حمایت از زندانیان و با به کارگیری مددجویان تحت پوشش این انجمن، مشکل تأمین خوراک دام خود را جهت طرح‌های توسعه‌ای در محل مذکور مرتفع نماید.

این مقام عالی قضائی در استان به اهمیت استفاده از امکانات اوقاف برای سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای اقتصادی و تولیدی در استان اشاره و عنوان کرد: با سرمایه‌گذاری بر روی موقوفات درآمد پایدار بیشتری تولید می‌گردد و مردم نیز در این‌صورت جهت مشارکت در سنت حسنه موقوفات بیشتر ترغیب می‌شوند.

کد خبر ۶۰۳۸۳۹۳




لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت موقوفات برای حل مشکلات دامی کرمان

منبع: مــهر
? لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت موقوفات برای حل مشکلات دامی کرمان