لزوم استفاده از ظرفیت معادن جنوب کرمان برای اشتغال جوانان

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: در کنار کشاورزی توجه به ظرفیت معدنی و ایجاد زیرساخت‌ها برای فرآوری مواد معدنی در جنوب کرمان می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال بیشتری را برای جوانان و متخصصان جوان بومی فراهم کند. محمدمهدی فداکار سوم فروردین ماه در حاشیه بازدید از محل احداث شهرک صنعتی شماره سه جیرفت با اشاره به […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: در کنار کشاورزی توجه به ظرفیت معدنی و ایجاد زیرساخت‌ها برای فرآوری مواد معدنی در جنوب کرمان می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال بیشتری را برای جوانان و متخصصان جوان بومی فراهم کند.

محمدمهدی فداکار سوم فروردین ماه در حاشیه بازدید از محل احداث شهرک صنعتی شماره سه جیرفت با اشاره به ظرفیت معدنی در این منطقه اظهار کرد: در کنار کشاورزی توجه به ظرفیت معدنی و ایجاد زیرساخت‌ها برای فرآوری مواد معدنی در منطقه و ایجاد ارزش می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال بیشتری را برای جوانان و متخصصان جوان بومی در منطقه فراهم کند. 

وی با بیان اینکه نیاز جیرفت به ایجاد شهرک صنعتی جدید با توجه به ایجاد صنایع جدید ضروری است، افزود: مجموعه استان و مدیران‌ مرتبط با حوزه تولید در سال جدید با تمام توان در کل استان تلاش خواهند کرد تا با ایجاد زیرساخت‌های مناسب زمینه تولید را با مشارکت مردم بهبود بخشند.

به گزارش نذیر کرمان، فرماندار جیرفت نیز در این بازدید با اشاره به وجود دو ناحیه صنعتی در این شهرستان بر لزوم گسترش فعالیت‌های صنعتی و معدنی تاکید کرد و گفت: برای ایجاد شهرک صنعتی شماره سه ۱۰۰۰ هکتار زمین پیش بینی شده که همه واحدهای صنعتی از رده یک به بالا می‌توانند در این شهرک مستقر شوند. 

احمد بلندنظر افزود: با توجه به نیاز جانمایی برای احداث یک واحد تولید آهن اسفنجی در جیرفت، در حاشیه شهرک صنعتی شماره سه یک واحد اسفنجی با سرمایه اولیه ۵۰۰۰ میلیارد تومان و در روند تکمیل ۱۵ هزار میلیارد تومان برای ایجاد این واحد تولید آهن اسفنجی سرمایه‌گذاری خواهد شد.

انتهای پیام 




لزوم استفاده از ظرفیت معادن جنوب کرمان برای اشتغال جوانان

منبع: ایـسنا
? لزوم استفاده از ظرفیت معادن جنوب کرمان برای اشتغال جوانان