قول پیگیری برای اخذ مجوز میزبانی شهربابک در لیگ دسته یک فوتبال

شهربابک – وزیر ورزش قول داد که مساله اخذ مجوز میزبانی شهربابک در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال را پیگیری کند. به گزارش فت فتو، قاسم شمسی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی (ورزشگاه مس) با اشاره به صعود تیم فوتبال باشگاه صنعت مس شهربابک به لیگ یک، […]

شهربابک – وزیر ورزش قول داد که مساله اخذ مجوز میزبانی شهربابک در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال را پیگیری کند.

به گزارش فت فتو، قاسم شمسی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی (ورزشگاه مس) با اشاره به صعود تیم فوتبال باشگاه صنعت مس شهربابک به لیگ یک، بیان داشت: به دلیل مشکلات هتلینگ، سازمان لیگ مجوز میزبانی را برای شهربابک صادر نکرده است.

وی ادامه داد: با توجه مسافت ۱۰۰ کیلومتری از سیرجان و امکان استفاده از هتل‌های این شهرستان برای اقامت بازیکنان و مسئولان، خواستار انجام بازی‌های خانگی تیم صنعت مس شهربابک در این ورزشگاه هستیم.

شمسی اظهار داشت: ورزشگاه شهرستان به زودی آماده برگزاری مسابقات می‌شود و با برنامه ریزی های انجام شده نیز، ساختمان مناسبی برای تغییر کاربری و ایجاد هتل مناسب در شهرستان، در برنامه کاری قرار گرفته است.

فرماندار شهربابک گفت: مردم شهرستان به خصوص هواداران تیم صنعت مس شهربابک خواستار حمایت از این تیم شهرستانی هستند و در خواست دارند تا زمان رفع مشکل هتلینگ، مجوز انجام بازی‌ها در ورزشگاه این شهرستان داده شود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به درخواست مسئولان و هواداران تیم صنعت مس شهربابک، قول پیگیری برای رفع مشکل میزبانی شهرستان در مسابقات لیگ دسته یک را داد.

کد خبر ۵۳۱۶۹۷۱




قول پیگیری برای اخذ مجوز میزبانی شهربابک در لیگ دسته یک فوتبال

منبع:مــهر
? قول پیگیری برای اخذ مجوز میزبانی شهربابک در لیگ دسته یک فوتبال