قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو: می‌دانستم شهید سلیمانی کمکم می‌کند

قهرمان کرمانی مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: قبل از اعزام به این مسابقات از شهید سلیمانی مدد جستم و زمان پرتاب می‌دانستم شهید کمکم می‌کند و قول دادم بعد از کسب مدال بر سر مزار این شهید عزیز حضور یابم و تجدید میثاق کنم. به گزارش فت فتو از کرمان، سعید افروز قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ […]


قهرمان کرمانی مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: قبل از اعزام به این مسابقات از شهید سلیمانی مدد جستم و زمان پرتاب می‌دانستم شهید کمکم می‌کند و قول دادم بعد از کسب مدال بر سر مزار این شهید عزیز حضور یابم و تجدید میثاق کنم.

به گزارش فت فتو از کرمان، سعید افروز قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو  امروز در حاشیه ادای احترام به مزار سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: تقریبا چهار سال است که تمرینات خود را در ماده پرتاب نیزه شروع کردم و پس از مسابقات کسب سهمیه امارات، اردوهایمان شروع و به ارودهای تیم ملی دعوت شدم و بعد از اردوها که آخرین اردو در تهران بود به مسابقات پارالمپیک توکیو اعزام شدم.

این قهرمان پارالمپیک ادامه داد: بعد از افتتاحیه بازی‌ها تمرینات را در چهار جلسه انجام دادم و با توجه به شناختی که از حریفان داشتیم و آنالیزی که از آنها انجام دادم، توانستم در مسابقات بهترین رکورد را بزنم و مدال طلای پارالمپیک را کسب کنم.

وی در خصوص انصراف از دو حرکت پایانی از پرتاب نیزه توضیح داد: چندین سال است که از زمان آغاز مسابقات پارالمپیک تاکنون کسی این رکورد را ثبت نکرده بود و زمانی که این رکورد را زدم، دیدم که ورزشکار دیگری نیست که رکورد مرا بزند و  با دستور کادر فنی و مربی از ادامه مسابقه انصراف دادم.

افروز خاطرنشان کرد: از تصاویر پخش‌شده از خوشحالی پدر و مادرم که زحمات زیادی برای من کشیدند، در زمان برگزاری مسابقه خیلی خوشحال شدم و آن روحیه و انرژی که گرفتم ارزشش بیش از این مدال بود و امیدوارم در مسابقات آینده هم بتوانم دل مردم را با مدال‌های بیشتری شاد کنم.

وی در خصوص ارادت به سردار دل‌ها گفت: قبل از اعزام به این مسابقات از شهید سلیمانی مدد جستم و زمان پرتاب می‌دانستم شهید کمکم می‌کند و قول دادم بعد از کسب مدال بر سر مزار این شهید عزیز حضور یابم و تجدید میثاق کنم.

افروز در خصوص مسابقات پاراآسیایی چین و پارالمپیک فرانسه هم ابراز کرد: بعد از استراحت کوتاه، تمریناتم را شروع می‌کنم و بیشتر هدفم روی مسابقات پارالمپیک فرانسه است که امیدوارم بتوانم طلا به‌دست آورم و دل مردم را شاد کنم و مطمئنم اگر مسؤولان حمایت‌های خود را بیشتر کنند نتایج بهتری به دست می‌آوریم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/خ





قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو: می‌دانستم شهید سلیمانی کمکم می‌کند

منبع:فــارس
? قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو: می‌دانستم شهید سلیمانی کمکم می‌کند