قطعی گاز واحدهای فولادی استان خسارت‌بار است

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه هزینۀ قطعی برق و گاز برای صنعت بسیار سنگین است،گفت:«قطعی گاز شرکت‌های فولادی آسیب‌های زیادی برای استان کرمان به دنبال دارد که مهم‌ترین آن بیکاری بسیاری از نیروهای این کارخانجات است». محمدرضا پورابراهیمی در جلسۀ بررسی مشکلات قطعی گاز شرکت‌های […]

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه هزینۀ قطعی برق و گاز برای صنعت بسیار سنگین است،گفت:«قطعی گاز شرکت‌های فولادی آسیب‌های زیادی برای استان کرمان به دنبال دارد که مهم‌ترین آن بیکاری بسیاری از نیروهای این کارخانجات است».

محمدرضا پورابراهیمی در جلسۀ بررسی مشکلات قطعی گاز شرکت‌های فولادی استان (در فصل سرما) که با حضور استاندار برگزار شد،افزود:«برخی از واحدهای فولادی به روش کوره‌بلند فعالیت می‌کنند و اگر کورۀ آن‌ها خاموش شود حتما مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از تسنیم کرمان،وی ۱۱ آذرماه در ادامۀ اظهاراتش بیان کرد:«روش‌های متعددی برای تامین برق و گاز واحد‌های صنعتی وجود دارد که باید بررسی و پیگیری شود».

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی که انجام شده یک ظرفیت در بورس فراهم شده تا برای تولید برق از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر تامین مالی کرد تا این شرکت‌ها خودشان برق تولید کنند،افزود:«در حوزۀ تامین گاز نیز این ظرفیت وجود دارد». / الف




قطعی گاز واحدهای فولادی استان خسارت‌بار است

منبع:خبر کرمان
?

قطعی گاز واحدهای فولادی استان خسارت‌بار است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی