قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان تشکیل جلسه داد

کرمان – نشست قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، عصر سه شنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان […]

کرمان – نشست قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، عصر سه شنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: قرارگاه جهاد تبیین به دستگاه‌های اجرایی و مدیران کمک می‌کند تا بهتر بتوانند خدمات خود را به جامعه منعکس نمایند.

رئیس قرارگاه استانی جهاد تبیین افزود: برای اینکه برنامه‌های این قرارگاه بهتر به نتیجه برسد لازم است در یک دستگاه همه افراد با هم و در یک راستا برنامه‌ها را اجرا نمایند.

وی خواستار تشکیل یک شورای سیاستگذاری پیرامون جهاد تبیین تبدیل شدتا به طور علمی نقشه راه جلسات قرارگاه جهاد تبیین استان را مشخص نماید.

سپس فرمانده سپاه ثارالله استان نیز گفت: کشور درگیر جنگ شناختی است و جهاد یعنی مقابله با همین جنگ روایت‌هایی که دشمن طراحی کرده و در حال شبهه افکنی است.

سردار محمد علی نظری افزود: دشمن با تبلیغات دروغین تلاش‌های دولت را به ضعف تبدیل می‌کند و قرارگاه جهاد تبیین استانی وظیفه دارد در این زمینه روشنگری و اقدام نماید.

کد خبر ۵۸۲۱۹۳۹




قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان تشکیل جلسه داد

منبع: مــهر
? قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان تشکیل جلسه داد