قاتل فراری نزاع در مسجد صاحب الزمان کرمان دستگیر شد

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری قاتل فراری نزاع مسجد صاحب الزمان کرمان در عملیات ضربتی ماموران کلانتری ۱۵ خبر داد. سرهنگ مهدی پور امینایی گفت: در مورخه ۱۶ خرداد سال جاری با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع درگیری منجر به قتل در مسجد صاحب الزمان کرمان بلافاصله ماموران […]

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری قاتل فراری نزاع مسجد صاحب الزمان کرمان در عملیات ضربتی ماموران کلانتری ۱۵ خبر داد.

سرهنگ مهدی پور امینایی گفت: در مورخه ۱۶ خرداد سال جاری با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع درگیری منجر به قتل در مسجد صاحب الزمان کرمان بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور ماموران پلیس مشخص شد جوانی ۱۹ ساله با فردی ناشناس درگیر و از ناحیه سینه با ضربات چاقو مجروح و ضارب نیز بلافاصله از محل متواری می‌شود که مجروح به بیمارستان دلالت و به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت می‌کند.

سرهنگ پور امینایی گفت:به همین منظور ماموران کلانتری ۱۵ بلوار ۲۲ بهمن کرمان با اقدامات تخصصی موفق شدند قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمان متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فت فتو کرمان کرمان




قاتل فراری نزاع در مسجد صاحب الزمان کرمان دستگیر شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? قاتل فراری نزاع در مسجد صاحب الزمان کرمان دستگیر شد