فیلم بازی‌های علی دایی را می بینم/ آرزویم حضور در تیم ملی است

مهاجم جوان تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به گلزنی خود در خط حمله تیمش گفت: برای بهبود توانایی هایم فیلم بازی‌های بازیکنانی مثل علی دایی را می بینم. به گزارش نذیر کرمان، برد سه بر صفر گل گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر صعود دوباره نماینده کرمان را در […]

مهاجم جوان تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به گلزنی خود در خط حمله تیمش گفت: برای بهبود توانایی هایم فیلم بازی‌های بازیکنانی مثل علی دایی را می بینم.

به گزارش نذیر کرمان، برد سه بر صفر گل گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر صعود دوباره نماینده کرمان را در جدول به همراه داشت. این تیم با هدایت مارینوس ازونیدیس هفتمین پیروزی خود را در لیگ برتر کسب کرد تا سی امتیازی شده و به رتبه چهارم جدول صعود کند.

عملکرد مطلوب گل گهری ها در پنج هفته گذشته در حالی رقم خورده است که سعید سحرخیزان مهاجم جوان این تیم با آقای گلی در گل گهر تأثیر بسزایی در این تیم داشته است. او که با اطمینان از جوان‌گرایی در تیم ملی ایران دنبال فرصت لازم برای حضور در جمع نفرات مورد اعتماد امیر قلعه نویی است در حالی تا اینجای فصل پنج گل زده که تعدادی از بازی‌ها را نیز به دلیل محرومیت یا مصدومیت از دست داده است.

سحرخیزان در گفت و گو با نذیر کرمان، نه تنها درباره شرایط این روزهای خود صحبت کرده بلکه اصالت اربیلی او سوژه‌ای بود تا در خلال صحبت‌هایش به نقش الگویش علی دایی نیز اشاره کند.

نساجی را حساب شده بردیم

مهاجم گل گهر سیرجان درباره پیروزی سه بر صفر این تیم مقابل نساجی مازندران گفت: بازی خیلی سختی را حساب شده بردیم. آنها کوهی از انگیزه بودند که می‌خواستند با سرمربی جدید خود آقای الهامی به نتیجه لازم برسند. روی نقاط قوت خودمان خیلی خوب کار کرده بودیم و آنالیز خوبی هم از حریف داشتیم. تقریبا برای هر بازه زمانی از جریان مسابقه برنامه ریزی لازم را داشتیم و توانستیم به موفقیت برسیم.

سحرخیزان درباره گلزنی خود نیز اظهار داشت: وظیفه یک مهاجم گلزنی است و من هم تلاش می‌کنم توپ‌هایی که هم تیمی‌هایم می‌رسانند را به گل تبدیل کنم.

نساجی قطعا اوج می‌گیرد

او درباره تقابل با ساکت الهامی سرمربی قبلی اش در دیدار با نساجی مازندران تاکید کرد: ابتدا باید بگویم من خیلی مدیون او و تمام مربیانی هستم که به من اعتماد کرده و می‌کنند. الان آقای اوزونیدیس همین فصل به من انگیزه و انرژی داد تا باور لازم را پیدا کنم. از آنها خیلی ممنونم.

سحرخیزان افزود: نساجی کاملا با دور رفت فرق داشت. ایمان دارم این تیم سر سخت با مربیگری آقای الهامی در جدول بالا می‌آید و حریفان خود را غافلگیر خواهد کرد. زدن سه گل به آنها کار خیلی سختی بود که خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم.

الگو؟ افتخار شهرم علی دایی است

سحرخیزان در پاسخ به اینکه در جریان بازی با نساجی دو مرتبه توانست مدافع مستقیم خود را دریبل کرده و در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار بگیرد تصریح کرد: همه‌چیزم را برای بهترین حالت خودم می‌گذارم. هیچ وقت نمی‌خواهم کم باشم و در حد خودم و تیم بازی نکنم. هربار صاحب توپ می‌شوم می‌گویم این آخرین شانس من برای گلزنی است. فکر می‌کنم باید همیشه و همیشه همان توپ برای من باشد. برای اینکه بتوانم در یک به یک با مدافعان حریف آگاهی محیطی لازم را پیدا کنم از تجربه خیلی از الگوهایم استفاده می‌کنم.

او درباره اینکه کدام بازیکن الگوی اوست ادامه داد: بعضی نفرات را در ذهنم مرور می‌کنم اما اگر بخواهم درباره یک نفر با اختلاف فراوان صحبت کنم می‌گویم علی دایی! او منحصر به فرد بود. من افتخار می‌کنم همشهری او هستم. همچنان بازی‌ها او را همراه با ستاره‌های فعلی خط حمله دنیا می‌بینم. احساس می‌کنم بعضی از گل‌هایی که علی آقا زده است غیر ممکن است اما می‌بینم گوشه تصویر نتیجه عوض می‌شود و گل او را ثبت کردند!

اوزونیدیس یک دوست جنتلمن است!

سحرخیزان در خصوص کار با اوزنیدیس سرمربی گل گهر سیرجان تصریح کرد: خیلی‌ها می‌گفتند چون یونانی است شاید تدافعی بازی کنیم اما حالا می‌بینید بازی‌های پرگلی داشته‌ایم. او یک جنتلمن واقعی است که رابطه دوستانه ای هم با بازیکنان دارد. خوشحالم در جوانی با چنین مربی بزرگی کار می‌کنم.

می‌خواهم باز هم در اردوی تیم ملی باشم

مهاجم جوان فوتبال ایران درباره انگیزه‌های خود به عنوان یک گلزن برای حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: یک بار این افتخار را داشتم با صلاح آقای قلعه نویی دعوت شوم. همان یک مرتبه انگیزه‌ای فراوان به من داد تا بخواهم باز هم چنین تجربه‌ای را تکرار کنم.

سحرخیزان خاطرنشان کرد: آرزوی هر ورزشکاری حضور در پیراهن تیم ملی کشورش است. برای رفتن به اردوی تیم ملی ایران لحظه شماری می‌کنم ولی فکر می‌کنم برای این کار کافی است فقط وظایف خودم را در تیم باشگاهی ام به خوبی انجام دهم.

فیلم بازی‌های علی دایی را می بینم/ آرزویم حضور در تیم ملی است

کد خبر ۶۰۴۰۳۱۹


مهدی مرتضویان




فیلم بازی‌های علی دایی را می بینم/ آرزویم حضور در تیم ملی است

منبع: مــهر
? فیلم بازی‌های علی دایی را می بینم/ آرزویم حضور در تیم ملی است